Respawn.pl

$15.000 – Crossroads Inn jest na półmetku zbiórki na Kickstarterze!

Autor: Marcin Skrętkowicz

553 fanów z 34 państw z każdego kontynentu wpłaciło już ponad 15.000 dolarów na kampanię Crossroads Inn na Kickstarterze. Większość wpłat pochodzi z USA oraz Polski, ale symulator tawerny ma też swoich fanów w Wietnamie, Peru czy Gwatemali. Wciąż do zebrania pozostaje drugie tyle. Kampania na Kickstarterze potrwa do 14 marca. 

Ogromną korzyścią płynącą z akcji crowdfundingowych jest możliwość dużo skuteczniejszej i bliższej komunikacji z przyszłymi graczami. Okazuje się to nieocenioną pomocą na etapie tworzenia gry. Ponad 550 osób z całego świata dzieli się swoimi uwagami, spostrzeżeniami i oczekiwaniami z perspektywy zupełnie innej niż ta, którą mają twórcy z Kraken Unleashed z warszawskiego Żerania.

Otwarcie się na perspektywę i oczekiwania graczy, a także angażowanie ich w proces powstawania gier – swojego rodzaju empatia – jest tym, co daje przewagę małym studiom nad korporacyjnymi molochami, na które gracze ostatnio tak często narzekają – Michał Łowigus, brand manager studia.

Wspieraj na Kickstarterze

W Crossroads Inn gracz wciela w młodego chłopaka, który zaczyna pracować w tawernie znajdującej się na styku trzech wiecznie skłóconych królestw. Cała kraina huczy od plotek związanych z nagła śmiercią Króla Owena, a sam bohater wkrótce wplątuje się w polityczną intrygę związaną ze zbliżającym się wyborem nowego następcy Tronu. Dzięki strategicznemu ulokowaniu tawerny na przecięciu szlaków handlowych i politycznych, zawartym sojuszom i rosnącej sławie, gracz szybko zaczyna wpływać na losy świata Delcrys. Jednocześnie powoli odkrywajs prawdę stojącą za Śmiercią Króla.

Główne cechy  Crossroads Inn:

  • Rozbudowany symulator tawerny i narracyjne RPG w jednym!
  • Dwa tryby kampaniOtwarcie się na perspektywę i oczekiwania graczy, a także angażowanie ich w proces powstawania gier – swojego rodzaju empatia – jest tym, co daje przewagę małym studiom nad korporacyjnymi molochami, na które gracze ostatnio tak często narzekają – Michał Łowigus, brand manager studia.i. Pełen rozmachu tryb kampanii oferujący nieliniową historię, nietuzinkowe postacie i nieoczekiwane zwroty akcji oraz tryb Sandbox skierowany do fanów symulacji
  • Świat wielkiej polityki pełen rywalizujących ze sobą frakcji, z którymi możesz współpracować lub działać na ich niekorzyść
  • Klimatyczna ścieżka dźwiękowa przygotowana przez zespół utalentowanych kompozytorów pod przewodnictwem Marcina Przybyłowicza znanego m.in. z muzyki do Wiedźmina 3
  • Niepowtarzalny system kulinarny zawierający oryginalny zestaw potraw i zróżnicowaną ofertę składników dostosowaną do klienteli karczmy, stworzony przez Nerds’ Kitchen.