Pod osłoną nocy Valve wypuściło duży update do Counter-Strike’a 2, który zawiera mnóstwo zmian. Gracze mogą już otwierać szampany, ponieważ aktualizacja przywraca utęsknione mapy z warsztatu!
Mapy warsztatowe wracają
Wielu graczy czekało na ten moment. Valve w swojej trzygigabajtowej aktualizacji w końcu wprowadziło do Counter-Strike’a 2 mapy z warsztat. Ponadto serwery społeczności będą mogły hostować mapy warsztatowe. Poszerza to opcje m.in. o stworzenie dedykowanych serwerów do nauki granatów na podstawie map poradnikowych z warsztatu. Ponadto deweloperzy wprowadzili nowe komendy ułatwiające prowadzenie serwerów oraz naprawili kilka błędów w rozgrywce. Drobne korekty teksturowe wprowadzono na Inferno.
[WARSZTAT]
- Włączono przesyłanie map CS2 do warsztatu.
- Serwisy społeczności mogą hostować mapy warsztatowe.
- Dodano funkcje chropowatości i metaliczności farby według koloru do wykończeń Solid Color, Spray-Paint i Hydrographic w edytorze przedmiotów.
- Dodano opcję przełączania automatycznej korekcji kolorów PBR dla wszystkich typów naklejek w edytorze przedmiotów.
- Różne aktualizacje systemu pomocy edytora przedmiotów, w tym komenda “mat_fullbright 10” do testowania automatycznej korekcji kolorów PBR.
- Różne aktualizacje narzędzi warsztatowych.
[ROZGRYWKA]
- Naprawiono błąd, który ignorował polecenia użytkownika w słabych warunkach sieciowych.
- Naprawiono błąd, który powodował, że broń strzelała szybciej niż zamierzono.
- Naprawiono błąd, który powodował, że klient pokazywał kilka strzałów dla jednego rzeczywistego strzału.
- Naprawiono błąd, w którym gracze nie zachowywali broni między dodatkowymi rundami w dogrywce.
- Naprawiono kilka błędów, w których upuszczona broń wypadała z przestrzeni rozgrywki (przyp. red. – poza mapę lub niewidzialne tekstury)
- W trybie pierwszoosobowym martwi gracze będą teraz widzieć swoje ciało w miejscu śmieci z uwzględnieniem opóźnienia serwera.
- Wdrożono zmianę, która powoduje, że wabiki współgrają estetycznie z dymem.
- Granaty dymny mają teraz minimalny czas działania zapalnika, aby zapobiec przedwczesnej detonacji dymu w szczelinach.
- Ataki nożem będą teraz traktować wrogów priorytetowo i będą trafiać członków drużyny tylko wtedy, gdy w zasięgu nie będzie żadnych wrogów.
- Ataki nożem nie przewidują już efektów obrażeń ani dźwięków.
- Ataki nożem natychmiast po zmianie na nóż zawsze będzie zadawał pełną liczbę obrażeń.
[MAPY]
Inferno
- Naprawiono przycinanie w różnych obszarach.
- Naprawiono różne mikroszczeliny pojawiające się na mapie.
- Naprawiono znikające siatki w skyboxie.
- Usunięto ptaki, które często były mylone z nadlatującymi granatami.
[SERWERY]
- Dodano parametr “sv_maxuptimelimit”, aby zażądać wyłączenia serwera po określonej liczbie godzin pracy.
- Obsługa parametru “sv_maxuptimelimit” w celu losowego wybierania limitu czasu działania na instancję w zakresie np. parametr wiersza “sv_maxuptimelimit 48-72” zażąda od instancji serwera gry samoczynnego wyłączenia w ciągu 48 – 72 godzin poprzez wydanie polecenia “sv_shutdown” na serwerze gry.
- Dodano zapisy dziennika uruchamiania serwera gry.
- Serwery będą teraz wyświetlać na czasie globalne wiadomości, gdy gracze potwierdzą otrzymanie nowo zdobytych przedmiotów podczas połączenia z serwerem.
- Naprawiono błąd pokazujący 100% utratę pakietów natychmiast po połączeniu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ping mógł być bardziej zaniżony niż wynik rzeczywistej ilości pingu.
[INNE]
- Poprawiono renderowanie naklejek.
- Dodano ilość zwycięstw i potrzebne zwycięstwa do kafelków mapy w menu trybu rywalizacji .
- Naprawiono różne błędy skinów i naklejek.
- Naprawiono różne drobne błędy interfejsu HUD.
- Naprawiono różne błędy interfejsu podglądania przedmiotów.
- Naprawiono błąd skina na nogach agenta ‘Trapper Aggressor’.
- Poprawiono wydajność animacji graczy na kliencie i serwerze.
- Zmieniono kanister granatu dymnego na materiał chromowany.
- Opcja ‘Zwiększ kontrast gracza” nie ma już zastosowania do martwych graczy.
- Dostosowano wartość progową głosu mikrofonu.
Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji.
Welcome back, Community maps: https://t.co/flqSZnyfoy
— CS2 (@CounterStrike) November 2, 2023