784
Po niespełna dwóch tygodniach, deweloperzy CS2 powracają z kolejną aktualizacją. Dziś na liście zmian wiele różnych poprawek związanych ze stabilnością gry, a także kilka udoskonaleń na Inferno.
[ RÓŻNE ]
- Pozycja odrodzenia nie jest już ustalana losowo, gdy gracz ponownie łączy się z serwerem w czasie zamrożenia. Sekwencja punktów odradzania jest teraz konfigurowana na początku mapy i jest zapisywana/przywracana z kopii zapasowych rund.
- Na oficjalnych serwerach dobierania graczy, którzy rozłączą się i ponownie połączą w czasie zamrożenia, odrodzą się w punkcie, który został im przydzielony na początku rundy.
- Na serwerach społeczności gracze, którzy rozłączą się i ponownie połączą w czasie zamrożenia, otrzymają jedno z pięciu miejsc odrodzenia przypisanych drużynie w tej rundzie.
- Podczas przywracania plików kopii zapasowych z rundy (co jest zalecane w ustawieniach turnieju po rozłączeniu/ponownym podłączeniu), gracze pojawią się na pozycjach, które zostały im pierwotnie przydzielone na początku tej rundy.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze widzieli czarny ekran po wielokrotnym rozłączaniu i ponownym łączeniu podczas przerwy technicznej.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze rozłączający się i ponownie dołączający do meczu turniejowego nieprawidłowo wchodzili w interakcję z algorytmem odradzania się botów.
- Naprawiono niektóre przypadki, w których muzyka MVP nie była odtwarzana lub odtwarzała muzykę na koniec rundy.
- Naprawiono błąd w trybie Deathmatch, w wyniku którego zabójstwa podczas rozgrzewki liczyły się do nagrody za strzał zdrowia i premię do wyniku Zeusa.
- Naprawiono skakanie graczy wyżej niż normalnie po przełączaniu na niską liczbę klatek na sekundę.
- Naprawiono przypadek ignorowania przez serwer zmiany broni.
- Naprawiono problemy z renderowaniem cienia dymu i ulepszenia wydajności.
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry na Linuksie podczas naciśnięcia klawisza Alt.
- Naprawiono niektóre przypadki, w których występowały problemy z ilością klatek na sekundę z powodu kompilacji shaderów.
- Poprawione zachowanie, gdy dane wejściowe użytkownika nie docierają na serwer na czas z powodu utraty pakietów lub problemów z ilością klatek klienta.
- Dostosowano różne nuty dotyczące zestawu muzycznego NIGHTMODE.
- Naprawiono przypadek, w którym niektórzy gracze w Ameryce Północnej zawsze nie akceptowali meczu na serwerze w Europie, ponieważ SDR wybrał nieprawidłową trasę.
- Gracze, którzy zostaną wyrzuceni z oficjalnych serwerów turniejowych za zbyt dużą liczbę samobójstw, otrzymają teraz blokadę gier turniejowych.
- Dostosowano stan bezczynności gracza, aby wykluczyć okresy zawieszenia i przekroczenia limitu czasu rundy.
- Kurczaki nie wchodzą już w interakcję z upuszczoną bronią.
- Nakładka lunety snajperskiej nie pojawia się już w rzutniach narzędzi (takich jak Młot).
[ MAPY ]
- Dostosowano priorytety miejsc odradzania się dla trybów gry Premier i Turniejowym na Anubis, Inferno, Mirage, Nuke, Overpass i Vertigo.
Trochę zmian na Inferno
Inferno
- Naprawiono zgłoszone przez społeczność luki w mapie i modelu Trike’a.
- Podniesiona sklejka na górze Banana, aby zakryć widoczność głowy.
- Wygładzono ruch naziemny w Bananie i Bombsite A.
- Podwyższenie łuku w kierunku środka.
- Usunięto ławkę w pobliżu Biblioteki.
- Usunięto pachołek w przejściu podziemnym.
[ WARSZTAT ]
- Naprawiono ograniczenie map świetlnych do rozdzielczości 4k w narzędziach warsztatu CS2.
- Zaktualizowano kontrolę naklejek, aby sprawdzić zużycie w krokach co 0,1, aby dopasować je do skrobania naklejki.
- Dodano teksturę chropowatości do naklejek foliowych w Edytorze przedmiotów.
- Zaktualizowany system pomocy dla nowych funkcji naklejek.