Zapowiedziane przez Valve zmiany w działaniu pistoletów weszły w życie po kilku dniach testów beta. Przypomnijmy, co dokładnie deweloperzy zmienili tym razem.
Z przekonaniem można powiedzieć, że każdy, kto grał w CS:GO przynajmniej kilka godzin, doświadczył pestki w głowę od gracza biegającego z Tec-9. Valve postanowiło pierwszy raz od długiego czasu zabrać się za gruntowne zmiany w pistoletach i to właśnie od wspomnianego Tec-9, który wraz z dzisiejszą aktualizacją stracił na celności przy szybkim strzelaniu i pomniejszona zostanie jego pojemność magazynka.
Poniższe zmiany z bety z oznaczeniem 1.35.9.7-rc1 weszły w życie:
[ROZGRYWKA]
– Tec-9 został dostosowany do podkreślenia celności, przy zachowaniu wysokiej mobilności broni. Obecne zmiany obejmują:
– nieznacznie poprawienie celności podczas wykonywania pojedynczego strzału,
– znaczne zmniejszenie celności podczas szybkiego strzelania,
– magazynek i amunicja rezerwowa wynoszą odpowiednio 18 i 90 nabojów,
– rozszerzenie istniejącego systemu ograniczania wysokości kamer w celu uwzględnienia przypadków, w których gracz znajduje się w powietrzu, uniemożliwiając podniesienie kamery pierwszoosobowej nad widok z osoby trzeciej,(prawdopodobnie poprawka tak zwanego „jump buga”, wykorzystywanego przez BIG w trakcie ostatniego majora),
– jeżeli zawodnik podczas crouch-jumpu odpuści kucnięcie przy lądowaniu to wydaje dźwięk,
– naprawiono kilka niespójności, w których dźwięki nie były wydawane, gdy zawodnik był otoczony przez ściany.
[LINUX]
– Zmniejszono ilość aktywnych procesów gry