597
W nocy z 15 na 16 sierpnia wyszedł kolejny update beta dla CS:GO. Przede wszystkim producenci gry kontynuują zmianę specyfikacji pistoletów, a tym razem na warsztat poszedł Five-seven.
[GAMEPLAY]
- wprowadzenie kolejnych zmian w pistoletach mających na celu podkreślenia umiejętności gry tym rodzajem broni
- Five-seven został skorygowany do bardziej taktycznej i defensywnej gry
– lekko poprawiono celność przy oddawaniu kilku strzałów z rzędu
– wyraźnie zmniejszono celność podczas ruchu
[PERFECT WORLD]
- status Prime jest teraz automatycznie nadawany użytkownikom posiadającym zweryfikowane konta
- włączono obsługę dla używania niestandardowych avatarów w grze
- włączono dostęp do konsoli programistów
[MISC]
- dokonano naprawy wewnętrznych danych broni. Wszystkie bronie będą zachowywać się identycznie jak w wersji gry 1.35.9.7 oprócz Five-SeveNa i błędów wymienionych poniżej.
- naprawiono błąd, przez który z gracza “nie wypadał” drugi granat oślepiający, jeżeli został zabity po wyrzucaniu pierwszego flesha.
- wyeliminowano błąd, przez który boty będące snajperami nie przepadały za Scar’em20.
- naprawiono błąd, który powodował, że kupienie innego ekwipunku niż broń dodawało amunicję do pozostałych broni, które posiadał gracz.
- naprawiono błąd, który mogł powodować ignorowanie ekwipunku podczas robienia zakupów przez konsolę.
- naprawiono błąd, przez który próby wyrzucenia ekwipunku, którego nie można wyrzucić (np. granaty), zliczane były jako ekwipunek podarowany na koniec rundy.
- naprawiono rzadki błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie broni w kaburze.
- naprawiono błąd, który powodował, że wabiki mogły wydawać dźwięki innej broni.
- komenda “buy” w konsoli od teraz powoduje wyświetlenie opcji zamiast wywołania akcji.
- edycja map: env_gunfire można używać teraz do każdego rodzaju broni.
- poprawiono ładowanie map w pewnych okolicznościach.
- dodano możliwość inicjowania transakcji z menu kontekstowego znajomego.
- naprawiono “wyciek pamięci” w trybie widza.