758
Ile razy to się zdarzyło, że wychodzicie na terrorystę i widzicie w jego dłoni nóż, który jednak okazał się MAC-iem 10? Te sama sytuacja mogła się zdarzyć przy kontaktach z graczami dzierżącymi MP-7 czy MP-9. To się jednak już nie powtórzy. Animacja postaci niosących te właśnie bronie jednoręcznie została zastąpiona dwuręcznym, łatwiejszym do rozpoznania odpowiednikiem.
Poza tym zostało zmienionych kilka rzeczy związanych z systemem dźwięku oraz wprowadzono poprawki na mapę shortnuke. Przed wami pełna lista zmian dzisiejszej aktualizacji.
[DŹWIĘK]
- Domyślnie włączono bezpośredni odczyt plików dźwiękowych z dysku, przez co pamięć cache audio nie jest już potrzebna. W razie problemów można przywrócić stary sposób odczytu plików dźwiękowych, za pomocą komendy snd_disable_legacy_audio_cache 0,
- Odgłosy przeładowywania broni od tej pory będą się przemieszczać wraz z zawodnikami (wcześniej po prostu się odtwarzały, w miejscu, gdzie dany zawodnik przeładował broń),
- Naprawiono exploit związany z urządzeniami audio powodujący anulowanie dźwięków.
[ROZGRYWKA]
- Zastąpiono dedykowane animacje chodzenia terrorystów z MAC-10, MP-7 oraz MP-9 alternatywną wersją, w których zawodnicy trzymają broń oburęcznie, w celu ułatwiania rozpoznawania co trzymają w rękach. Stara wersja animacji zbyt przypominała animację trzymania noża. Nową można podejrzeć w tym miejscu https://gfycat.com/WhisperedDisguisedDinosaur
[MAPY]
- Shortnuke
- Dodano więcej punktów odrodzeń dla każdej ze stron,
- Naprawiono przenikanie tekstur w wentach,
- Dodano stałe tło do górnej części żółtej skrzyni w punkcie podłożenia bomby.