Respawn.pl

Aktualizacja CS:GO 08.08.2019 – naprawiono błąd, który irytował każdego!

Autor: Jakub Wąsala
aktualizacja cs:go

Valve ostatnio rozpieszcza społeczność CS:GO, bowiem to już czwarty tydzień z rzędu, w którym twórcy wypuszczają aktualizację. Na pierwszym planie zmiany na mapach Breach i Seaside, ale również na pozór drobna, ale bardzo przydatna poprawka jednego z irytujących bugów.

Mowa tu o problemie związanym z podnoszeniem broni, kiedy w jej pobliżu leży granat lub inna broń. Zdarzało się w takich sytuacjach, że naciśnięcie klawisza odpowiedzialnego za podniesienie – domyślnie “E” – nic nie dawało, co w połączeniu z szybką akcją gry oczywiście nierzadko wpłynęło na rozstrzygnięcie rundy.

No i w końcu – stało się. Pracownicy Valve zakasali rękawy, usiedli do komputerów i wyeliminowali irytujący błąd z plików gry. Jak wspomniałem wcześniej, na pozór poprawka drobna, ale cieszy.

[RÓŻNE]

  • Naprawiono błąd, który powodował, że nie działało poprawnie podnoszenie broni, podczas gdy w jej pobliżu leżały inne bronie lub granaty.
  • Zmniejszono obrażenia zadawane teammate’owi z Zeusa-x27 w meczach Danger Zone.
  • Zmienna fov_cs_debug od teraz przyjmuje liczby z ułamkiem dziesiętnym (wcześniej tylko liczby całkowite).

[MAPY]

  • Zaktualizowano Seaside i Breach zgodnie z ich najnowszymi wersjami w Workshopie.

Breach:

  • Poprawiono clipping
  • Poprawiono dziurę w krzakach na midzie
  • Usunięto okno nad drabiną
  • Usunięto kilka pixelwalków

Seaside:

  • Przywrócono trigger_bomb_reset do strefy wodnej
  • Naprawiono miejsca boostowania na spawnie T i za pokładem B
  • Usunięto pixelwalki na moście przy spawnie T i za strefą detonacji A
  • Zablokowano różne nadużycia boostowania
  • Zablokowano różne miejsca, w których bomba mogła utknąć
  • Naprawiono psującą się grafikę drzwi
  • Naprawiono różne inne błędy graficzne