1,3K
Valve nie przestaje nas zaskakiwać. Nocny update przyniósł nam wiele ciekawych informacji. Ważąca 325 megabajtów aktualizacja wprowadziła do gry między innymi areny 1 vs 1 na cache, czy usprawniła widoczność graczy na mapach.
[Rozgrywka]
- Dodano zaawansowane ustawienia wideo ”wzmocnienie kontrastu gracza”, poprawiające widoczność graczy w sytuacji ustawienia niskiego kontrastu
[Agenci]
- Poprawiono niektóre tekstury agentów, żeby poprawić widoczność
[Misc]
- Skorygowano geometrię upadającego C4
- Naprawiono zacinanie się kamery pilota drona w strefie zagrożenia, gdy dron otrzymał obrażenia od podpalenia
- Dodano wysuwającą się łuskę przy wyrzucie ostatniego pocisku z desert eagla
[Renderowanie]
- Niewielkie optymalizacje strumieniowania tekstur
[Mapy]
– Overpass:
- Usunięto cienkie okna w łazienkach na bombsicie A
- Usunięto bluszczu w pobliżu łazienek przy bombsicie A
- Usunięto rower przy pikniku na długiej
- Rozjaśniono łącznik
- Rozjaśniony został spawn terrorystów
- Dodano kamienie wykończeniowe
– Dust2:
- Odwrócone zostały drzwi na bombsicie B
- Uproszczone zostało tło, gdy patrzy się z tuneli B na ciężarówkę na środku
- Zmieniono “fog distance” z 1000 na 512, zmieniono również maksymalną gęstość z .2 na .4
- Podniesione zostały okna przy rampie na bombsicie A, żeby postacie były bardziej widoczne
– Mirage:
- Usunięto stos śmieci u góry środka
- Przycięto rośliny przy spawnie terrorystów w kierunku apartamentów
- Zwiększono padające światło w oknie marketu
- Naprawiono bug pozwalający zeskoczyć z apartamentów na B bezgłośnie
- Zmieniono kąt drabiny w pokoju drabinowym
– Inferno:
- Zredukowano bluszcz w pobliżu spawnu antyterrorystów
- Naprawiono cień “CSM” padający z wieży na środku
– Train:
- Dodano nowy model zderzaka pociągu z płaską górą
– Cache:
- Zastąpiono drabinę do okna antyterrorystów na midzie skrzynką
- Oczyszczono kilka ważnych kątów
- Dodano rozgrzewkową arenę 1 na 1
- Wymieniono kontenery na nowe modele w celu poprawienia wydajności
- Poprawiono widoczność od strony terrorystów na wejściu do “maina A”
- Naprawiono “wallbang” przez ścianę przez budkę na midzie
- Poprawiono kolory
- Poprawiono wszelakie problemy przycinania mapy
- Zoptymalizowano mapę