1,3K
Ahh to VALVE… Chyba nigdy nie przestanie nas zaskakiwać i rozpieszczać. Nadszedł czas na drugą aktualizację w marcu, jednak w niej ponownie nie ujrzeliśmy niczego, co miałoby nas usatysfakcjonować.
Poprzedni update miał miejsce drugiego marca, jednak w nim doszło jedynie do kilku poprawek. Jak jest dzisiaj? No raczej przełomu nie ma, bowiem w głównej mierze aktualizacja skupia się na poprawkach na jednej z map, która jednak za często grywana nie jest.
[RÓŻNE]
- Naprawiono elementy “env_fade” dla konfiguracji “tylko wyzwalacz gracza”.
- Dodano funkcję vscript ScriptTraceLinePlayersIncluded.
[MAPY]
- Zaktualizowano mapę Guard zgodnie z najnowszym warsztatem.
- Naprawiono miejsce boostowania na łukach.
- Naprawiono nodraw za miejscem odrodzenia antyterrorystów.
- Naprawiono różne miejsca, w których gracze mogli utknąć w ścianach.
Aktualizacja przemawia sama za siebie. My jednak nadal nie tracimy nadziei i wyczekujemy czegoś konkretniejszego.