Respawn.pl

Aktualizacja CS:GO 25.02.2020 – Naszywki dla operatorów i masa zmian interfejsu

Autor: Jan Miękina
aktualizacja cs:go

Ciężko jednym prostym tytułem wytłumaczyć jak wiele zmian zawitało w dzisiejszej aktualizacji. Dostaliśmy naszywki, które możemy nakładać na ubrania operatorów jak naklejki. Nowy edytor celownika z podglądem na żywo i możliwością prostego udostępniania ich krótkimi kodami. Odświeżony sklep, zmiany map nieturniejowych i mały nerf dla snajperów. Trochę tego jest.

UWAGA NA MOMENT PISANIA ARTYKUŁU PRÓBA ZAKUPU MACa-10 Z ZAŁOŻONĄ JAKĄKOLWIEK SKÓRKĄ MOŻE DOPROWADZAĆ DO WYŁĄCZANIA SIĘ GRY

[AGENCI]

  • Dodano naszywki – nowy przedmiot kosmetyczny dedykowany operatorom. Działają na podobnej zasadzie, co naklejki na broń. Otwieramy “skrzynkę” za 1,95€ i taką naszywkę możemy przyszyć w jednym z kilku predefiniowanych miejsc na posiadanym przez nas operatorze. Naszywek nie możemy zdzierać, jak to jest możliwe w przypadku naklejek. Możemy je tylko usunąć, ale nie wracają one po takiej operacji do ekwipunku. Myślę też, że możemy być właściwie pewni drużynowych naszywek na czas majora.
    naszywki

    /u/A-RM / /r/GlobalOffensive

  • Dodano możliwość ustawienia losowej posiadanej skórki do operatorów

[INTERFEJS]

  • Dodano wizerunek operatora do menu zakupów
  • Przeniesiono ikony broni możliwych do zakupienia na koło zakupów
  • Włączenie sklepu automatycznie ustawia kursor na środku koła zakupów. Docelowo ta funkcja może przyśpieszyć nasze kupowanie, ale może bardzo negatywnie wpłynąć na naszą pamięć mięśniową. Osobiście nie jestem fanem tego rozwiązania.
  • Dodano możliwość zmiany pozycji symbolu walutowego w tłumaczeniach gry

  • Dodano nowy edytor celownika z podglądem na żywo
  • Dodano możliwość udostępniania i prostego importowania celowników innych za pomocą prostego kodu
EdytorCelownika

/u/Shubbler / /r/GlobalOffensive

[MAPY]

  • Breach
    • Usunięto miejsce na środku mapy, w którym mogła utknąć bomba
    • Naprawiono niepoprawnie działające ograniczenia mapy w trybie Wingman na longu A
    • Poprawiono schody na środku mapy
    • Niewielkie zmiany wizualne
    • Zablokowano możliwość przechodzenia broni przez drzwi przy oknie na A
    • Zablokowano możliwość na wejście na samą górę znaku na długiej na A
    • Poprawiono poruszanie się w różnych miejscach na mapie
  • Studio
    • Poprawiono geometrię i poruszanie się wokół strefy wybuchu A
    • Usunięto niegrywalną strefę z górnego okna nad strefą wybuchu B
    • Naprawiono błąd powodujący brak zadawania obrażeń od wybuchu bomby
    • Zablokowano możliwość wyboostowania się poza mapę
    • Poprawiono widoczność na uliczkach
    • Dodano spraye z nazwami stref wybuchu

[RÓŻNE]

  • Przyśpieszenie podczas kucania z AWP jest teraz stałe i po wystrzale prędkość poruszania nie zwiększa się do maksymalnej wartości. Z jednej strony mógł być to błąd, z drugiej strony może być to odbierane jako niewielki nerf dla snajperów.
  • Zwiększono limit wyświetlanych klatek na sekundę w trybie turniejowym do 400 dla lepszego wsparcia monitorów o wysokiej częstotliwości odświeżania
  • Fixed a transform matrix bug when navblocker was instanced via rotated point templates. Musicie mi wybaczyć, ale to jest tak techniczne stwierdzenie, że ciężko mi to w jakikolwiek mający sens sposób przetłumaczyć.
  • Usunięto błąd silnika renderującego powodującego wyłączenie się gry po wejściu do wody na OSX