952
Spory update późnym wieczorem zarzuciło CD Projekt Red do Cyberpunka 2077. Aktualizacja dostępna jest dla wszystkich konsol, stadia oraz PC i skupia się głównie na naprawie błędów oraz poprawie stabilności. Następne błędy, które wykryje producent oraz zostaną zgłoszone poprawione będą w następnej aktualizacji 1.2.
[Stabilność]
- Ulepszono wykorzystywanie pamięci w różnych systemach w grze: postacie, interakcje, nawigacja, filmy w grze (wiadomości, telewizja itp.), liście, efekty laserowe, minimapa, urządzenia, sztuczna inteligencja, ruch uliczny, system niszczenia środowiska, związane z GPU i wiele więcej.
- Dodano różne poprawki (związane między innymi z zapisami wczytywaniem, otwieraniem / zamykaniem gry i powrót do punktu).
[Zadania oraz otwarty świat]
- Naprawiono błąd, w wyniku którego połączenia od Delamain kończyły się natychmiast i wydawało się, że nie można ich odebrać w Epistrophy.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie otrzymywali wezwań od Delamain, zbliżając się do odpowiednich pojazdów w Epistrofii.
- Naprawiono błąd powodujący, że Delamain milczał przez cały czas Epistrophy, jeśli gracz początkowo odmawiał mu pomocy.
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się celu przy „Odbierz wezwanie od pana Hands” w M’ap Tann Pèlen .
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Judy mogła teleportować się pod ziemię w Pyramid Song .
- Naprawiono błąd uniemożliwiający rozmowę z Mistrzem Zen w Poem of The Atoms .
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Takemura nie dzwonił do Down on the Street .
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Jackie mogła zniknąć w Podrywaniu .
- Naprawiono błąd uniemożliwiający wysiadanie z samochodu w grze The Beast in Me: The Big Race .
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli przestać odbierać telefony i wiadomości po oddaleniu się zbytnio od obszaru Dzień z życia .
- Naprawiono błąd, w wyniku którego otwarcie pakietu nie aktualizowało Space Oddity .
- Naprawiono retro zapisy, na które miał wpływ rzadki problem, w którym rozmowa z Judy w Automatic Love byłaby niemożliwa z powodu niewidzialnej ściany. Podstawowa kwestia jest obecnie badana.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom odebranie nagrody w Gig: Freedom of the Press. Zadanie zakończy się automatycznie dla tych, którzy nie mogli wcześniej odebrać nagrody, a nagroda zostanie przyznana automatycznie.
[UI]
- Naprawiono błąd, w wyniku którego mogło brakować monitu podczas wyjśćia z Braindance.
- Usunięto nieprawidłowy przedmiot z łupów.
[Wizualny]
- Naprawiono błąd, w wyniku którego trajektoria granatu mogła być wyświetlana w trybie fotograficznym.
- Naprawiono różowy odcień cząstek podczas oglądania z bliska.
- Naprawiono błędne pojawianie się samochodów w Reported Crime: Welcome to Night City .
[Osiągnięcia]
- Naprawiono problem polegający na tym, że ukończenie jednego zataki trwające w Santo Domingo czasami nie przyczyniały się do postępu w osiągnięciu Dżungla , uniemożliwiając jego ukończenie.
[Różne]
- Rozwiązano problem odpowiedzialny za nadmierne rozmiary zapisów (związany z modyfikatorem wskazującym, czy przedmiot został stworzony) i usunięto nadmierny rozmiar z już istniejących zapisów (uwaga: nie naprawi to plików zapisu na komputerze uszkodzonych przed aktualizacją 1.06).
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wejście mogło przestać się rejestrować po otwarciu koła broni i wykonaniu akcji.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przycisk „Kontynuuj” w menu głównym mógł załadować zapis końcowy gry.
[Tylko dla PlayStation]
- Optymalizacja wydajności tłumów na PlayStation 4 Pro i PlayStation 5.
- Różne poprawki awarii na PlayStation 4.
[Tylko dla Xbox]
- Ulepszone wykorzystanie pamięci do tworzenia postaci, luster, skanowania, zdalnego sterowania aparatem, menu (ekwipunek, mapa) na Xbox One, Xbox One X i Xbox One S.
[Tylko dla PC]
- Zdobywanie osiągnięć będzie teraz możliwe w trybie offline Steam. Uwaga: tryb offline musi być włączony przed rozpoczęciem gry. Ta zmiana nie działa wstecz.
- Naprawiono awarie podczas uruchamiania gry związane z ładowaniem pamięci podręcznej na kartach graficznych NVIDIA.
[Tylko dla Stadia]
- Dźwięk z koncertu nie powinien być już niesłyszalny w Never Fade Away .
- Naprawiono uszkodzone tekstury kilku broni do walki wręcz.
- Poprawiono domyślne ustawienia martwych stref, aby były bardziej responsywne. Uwaga: zmiana nie wpłynie na ustawienia, chyba że są ustawione jako domyślne.