Respawn.pl

Aktualizacja Cyberpunk 2077 – Hotfix 1.1

Autor: Michał Maćkowski
Cyberpunk 2077

Spory update późnym wieczorem zarzuciło CD Projekt Red do Cyberpunka 2077. Aktualizacja dostępna jest dla wszystkich konsol, stadia oraz PC i skupia się głównie na naprawie błędów oraz poprawie stabilności. Następne błędy, które wykryje producent oraz zostaną zgłoszone poprawione będą w następnej aktualizacji 1.2.

[Stabilność]

  • Ulepszono wykorzystywanie pamięci w różnych systemach w grze: postacie, interakcje, nawigacja, filmy w grze (wiadomości, telewizja itp.), liście, efekty laserowe, minimapa, urządzenia, sztuczna inteligencja, ruch uliczny, system niszczenia środowiska, związane z GPU i wiele więcej.
  • Dodano różne poprawki (związane między innymi z zapisami wczytywaniem, otwieraniem / zamykaniem gry i powrót do punktu).

[Zadania oraz otwarty świat]

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego połączenia od Delamain kończyły się natychmiast i wydawało się, że nie można ich odebrać w Epistrophy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie otrzymywali wezwań od Delamain, zbliżając się do odpowiednich pojazdów w Epistrofii.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Delamain milczał przez cały czas Epistrophy, jeśli gracz początkowo odmawiał mu pomocy.
  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się celu przy „Odbierz wezwanie od pana Hands” w M’ap Tann Pèlen .
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Judy mogła teleportować się pod ziemię w Pyramid Song .
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający rozmowę z Mistrzem Zen w Poem of The Atoms .
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Takemura nie dzwonił do Down on the Street .
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Jackie mogła zniknąć w Podrywaniu .
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wysiadanie z samochodu w grze The Beast in Me: The Big Race .
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli przestać odbierać telefony i wiadomości po oddaleniu się zbytnio od obszaru Dzień z życia .
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego otwarcie pakietu nie aktualizowało Space Oddity .
  • Naprawiono retro zapisy, na które miał wpływ rzadki problem, w którym rozmowa z Judy w Automatic Love byłaby niemożliwa z powodu niewidzialnej ściany. Podstawowa kwestia jest obecnie badana.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom odebranie nagrody w Gig: Freedom of the Press. Zadanie zakończy się automatycznie dla tych, którzy nie mogli wcześniej odebrać nagrody, a nagroda zostanie przyznana automatycznie.

[UI]

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego mogło brakować monitu podczas wyjśćia z Braindance.
  • Usunięto nieprawidłowy przedmiot z łupów.

[Wizualny]

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego trajektoria granatu mogła być wyświetlana w trybie fotograficznym.
  • Naprawiono różowy odcień cząstek podczas oglądania z bliska.
  • Naprawiono błędne pojawianie się samochodów w Reported Crime: Welcome to Night City .

[Osiągnięcia]

  • Naprawiono problem polegający na tym, że ukończenie jednego zataki trwające w Santo Domingo czasami nie przyczyniały się do postępu w osiągnięciu Dżungla , uniemożliwiając jego ukończenie.

[Różne]

  • Rozwiązano problem odpowiedzialny za nadmierne rozmiary zapisów (związany z modyfikatorem wskazującym, czy przedmiot został stworzony) i usunięto nadmierny rozmiar z już istniejących zapisów (uwaga: nie naprawi to plików zapisu na komputerze uszkodzonych przed aktualizacją 1.06).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wejście mogło przestać się rejestrować po otwarciu koła broni i wykonaniu akcji.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego przycisk „Kontynuuj” w menu głównym mógł załadować zapis końcowy gry.

[Tylko dla PlayStation]

  • Optymalizacja wydajności tłumów na PlayStation 4 Pro i PlayStation 5.
  • Różne poprawki awarii na PlayStation 4.

[Tylko dla Xbox]

  • Ulepszone wykorzystanie pamięci do tworzenia postaci, luster, skanowania, zdalnego sterowania aparatem, menu (ekwipunek, mapa) na Xbox One, Xbox One X i Xbox One S.

[Tylko dla PC]

  • Zdobywanie osiągnięć będzie teraz możliwe w trybie offline Steam. Uwaga: tryb offline musi być włączony przed rozpoczęciem gry. Ta zmiana nie działa wstecz.
  • Naprawiono awarie podczas uruchamiania gry związane z ładowaniem pamięci podręcznej na kartach graficznych NVIDIA.

[Tylko dla Stadia]

  • Dźwięk z koncertu nie powinien być już niesłyszalny w Never Fade Away .
  • Naprawiono uszkodzone tekstury kilku broni do walki wręcz.
  • Poprawiono domyślne ustawienia martwych stref, aby były bardziej responsywne. Uwaga: zmiana nie wpłynie na ustawienia, chyba że są ustawione jako domyślne.