761
Dzisiejsza aktualizacja dla CS2 o wadze 1 gigabajta niesie za sobą wiele przeróżnych, małych zmian. Wśród nich wyróżnić można zmiany w kwestii obserwacji meczów, poprawki dla animacji oraz kilka małych zmian dla map.
Animacje, obserwacja i przeróżne zmiany
[ ANIMACJA ]
- Naprawiono animacje wchodzenia po drabinach.
- Naprawiono agentów w menu trzymających tasery.
- Naprawiono animację trzymania noża Kukri podczas intro drużyny.
[ OBSERWACJA ]
- Komendy spec_lock_to_accountid i spec_lock_to_current_player są teraz dostępne dla komentatorów/obserwatorów.
- Komendy spec_player i spec_goto działają teraz w CSTV i odtwarzaczu dem.
- Ustawienie serwera tv_secure_bypass umożliwia teraz łączenie obserwatorów HLAE z serwerami CSTV zabezpieczonymi przez VAC.
[ ROZGRYWKA ]
- W trybie Deathmatch, Zeusa można kupić po każdym odrodzeniu i będzie on dokupiony ponownie, jeśli nie jest w trybie losowej broni.
- W trybie Deathmatch, drugie zabicie Zeusa w tym samym życiu zapewni podwójne punkty.
- Komenda mp_modify_timeouts po stronie serwera umożliwia dodanie/odjęcie taktycznej przerwy na żądanie drużynie CT/T, jeśli plik kopii zapasowej zostanie przywrócony lub zespół błędnie wziął taktyczną przerwę na żądanie zamiast przerwy technicznej.
[ LOGOWANIE ]
- Rozpoczęcie i zakończenie rozgrzewki będzie teraz powodowało wyświetlenie komunikatu w dzienniku serwera gry.
- Zgłoszone obrażenia nie wyświetlają już błędu, gdy są zgłaszane w dzienniku serwera gry.
[ RÓŻNE ]
- Poprawiono płynność animacji viewmodelu, gdy liczba klatek na sekundę klienta jest niska lub niestabilna.
- Naprawiono problemy z implementacją powiązań klawiszy opartych na skankodzie.
- Przypisania klawiszy są teraz niezależne od wejściowych ustawień.
- Dodano element HUD do diagnostyki wydajności, który można skonfigurować w menu Ustawienia gry („Telemetria”).
- Usunięto cq_netgraph i cq_netgraph_problem_show_auto. Zamiast tego zaimplementowano cl_hud_telemetry_serverrecvmargin_graph_show.
- Naprawiono okazjonalny brak połączenia z lokalnym serwerem treningowym bez połączenia ze Steam.
- Naprawiono błąd z animacją grupy umiejętności na końcu meczów turniejowych.
- Naprawiono problemy z wydajnością lunety snajperskiej i dostosowano obróbkę wizualną.
- Różne ulepszenia wydajności.
[ MAPY ]
Vertigo:
- Naprawiono geometrię granatów wokół jednostki klimatyzacyjnej na B.
- Naprawiono przecinanie się filaru na spawnie T, które potencjalnie umożliwiało zrzucenie bomby w niedostępny obszar.
Nuke:
- Dostosowano geometrię wokół wejścia do otworów wentylacyjnych, aby zapobiec przenikaniu stóp graczy przez otwory wentylacyjne.
- Poprawiono kolizję siatek drzwi przesuwnych na rampie.
Anubis:
- Dodano i usunięto drabinę w pobliżu podsadzki przy spawnie T.
- Naprawiono kilka miejsc, w których można było wyrzucić bombę poza mapę.
Overpass:
- Ulepszenia geometrii.
- Naprawiono znikającą siatkę.