Respawn.pl

Chipotle wchodzi we współpracę z ESL oraz DreamHack

Autor: Filip Woszczek

Amerykańska meksykańska restauracja Chipotle ujawniła dziś współpracę z dwoma największymi organizatorami turniejów esportowych, ESL i DreamHack. Oznacza to sponsoring na wydarzeniach i Chipotle Challenger Series, amatorską ligę esportową.

Zgodnie z komunikatem prasowym, Chipotle będzie sponsorować wydarzenia ESL i DreamHack, czyli sponsorem prezentacji DreamHack Open Atlanta, a także oficjalnym sponsorem DreamHack Masters Dallas. Michael Van Driel, dyrektor ds. Produktów DreamHack, wypowiedział się następująco:

„Od czasu rozpoczęcia naszej pierwszej imprezy w Ameryce Północnej w 2016 r. DreamHack był w stanie nadal rozwijać się i zdobywać większą liczbę odbiorców zarówno w Internecie, jak i na miejscu w Stanach Zjednoczonych. Posiadanie partnera takiego jak Chipotle do wspierania tego, co już robimy, dodając więcej treści, jest dla nas niezwykle ekscytujące. DreamHack Dallas będzie największym wydarzeniem w Ameryce Północnej, jakie do tej pory zorganizowaliśmy i jest idealnym miejscem na rozpoczęcie tej współpracy. ”

Ponadto uruchomiona zostanie także seria Chipotle Challenger, amatorski turniej esportowy. Seria Chipotle Challenger odbędzie się na dwóch imprezach DreamHack, a mianowicie DreamHack Dallas i DreamHack Atlanta. Seria będzie otwarta dla fanów, którzy wezmą udział w tych wydarzeniach, a ci sami fani mogą rywalizować m.in. o roczną dostawę darmowych produktów Chipotle.

Chipotle nie jest po raz pierwszy w esporcie. Sieć sponsorowała zarówno Team Solo Mid, jak i OpTic Gaming w przeszłości. Po pojawieniu się w esporcie wydaje się, że podjęli decyzję o zwiększeniu swojej obecności w przestrzeni esportowej.

Według Christa Brandta, dyrektora marketingu w Chipotle, firma stara się właśnie to zrobić.

„Nasza współpraca z DreamHack pozwala Chipotle stać się jeszcze bardziej zaangażowanym w społeczność esportową” – powiedział Brandt.