Respawn.pl

Coraz więcej x-kom AGO na YouTube! Organizacja uruchamia drugi program!

Autor: Aleksander Kurcoń

x-kom AGO to polska organizacja esportowa, która w ubiegłym roku otworzyła kanał na YouTube z popularnym YouTuberem Tomaszem „Gimperem” Działowym jako prowadzącym. Przez dziesięć miesięcy kanał zasubskrybowało ponad 160 000 osób, a filmy obejrzano ponad 8 000 000 razy.

Po sukcesie czwartkowego show, w którym goście ze sfer sportu, rozrywki, esportu, a także show-biznesu, rywalizowali między sobą, biorąc udział w quizach i wyzwaniach, organizacja x-kom AGO postanowiła wykonać kolejny krok ku stworzeniu stałej ramówki. Nowy format na kanale będzie skupiony wokół profesjonalnych zawodników oraz tematyki wybitnie esportowej. Widzowie będą mogli poznać bliżej ich sylwetki. Gracze opowiadać będą historie z turniejów, o wybranych zagadnieniach związanych z ich z życiem zawodowym, karierach, wyzwaniach, problemach a także sprzętach z których korzystają. Nie zabraknie też miejsca na dobrą zabawę.

– Prowadzenie wysokozasięgowego kanału YouTube to pewna awangarda w branży esportowej. Tylko największe organizacje esportowe na świecie osiągają kilkaset tysięcy wyświetleń na odcinkach, które publikują. Różnica jest taka, że one działają globalnie, a my lokalnie. Niezależnie od kwestii geograficznych postaramy się, aby dzięki nowemu programowi nasi zawodnicy stali się influencerami, by po zakończonej karierze mogli dalej kontynuować pracę w branży. To część naszej odpowiedzialności. – mówi Jakub Szumielewicz, prezes organizacji x-kom AGO

Esport z roku na rok budzi coraz większe zainteresowanie. Branża ta na świecie rozwija się dwucyfrowo. Jednak w Polsce cały czas niewykorzystany jest jej potencjał w obszarze YouTube i to właśnie organizacja x-kom AGO chce zainicjować zmiany, przybliżając szerokiej widowni życie swoich podopiecznych.

Od teraz na kanale YouTube x-kom AGO pojawiać się będą dwa odcinki tygodniowo. We wtorki o 17:00 zobaczymy zawodników dywizji Counter-Strike: Global Offensive, Fortnite oraz Starcraft 2, którzy w luźnej formie opowiadać będą o kulisach profesjonalnych zawodów, swoich podróżach, a także zabawnych sytuacjach, które pojawiają się na ich drodze do osiągnięcia sukcesu. W czwartki o 17:00 widzowie zobaczą natomiast Gimpera, który gościł będzie znane osobistości i wraz z nimi rywalizował w najpopularniejsze tytuły, dostarczając przy tym mnóstwo rozrywki widzom.

– W przyszłym roku planujemy wyprodukowanie kolejnych formatów o jakich będziemy informowali – tym samym jeszcze bardziej rozbudowując nasze portfolio mediowe. Nie zamykamy się też w temacie nowych dywizji. Chcąc rozwijać rynek w Polsce oraz chcąc stać się poważną organizacją esportową w regionie musimy inwestować w rozwój drużyn i produktów medialnych. – dodaje Jakub Szumielewicz.