W końcu pojawiła się nowa aktualizacja CS2. Nie przyniosła ona jednak tego, na co wielu graczy czekało…
Jakiś czas temu minął dokładnie rok, odkąd CS2 zostało wypuszczone dla wszystkich graczy. Wielu sądziło, że na rocznicę, Valve wypuści potężną aktualizację, w której znajdzie się m.in. operacja. Niestety, tak się nie stało, a kolejne aktualizacje również jej nie zawierają. W dzisiejszej znalazły się tylko dwie zmiany:
[RÓŻNE]
Dodano opcje automatycznego wykrywania wejścia przeciwdziałającego strafe dla serwerów innych niż Valve. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz rodzinę opisów konwersji sv_auto_cstrafe.
Włączono pomiar fluktuacji sieci w bezpośrednich połączeniach UDP z serwerami społeczności. Wcześniej pomiar jittera był dostępny tylko dla połączeń przekazywanych przez SDR. Dane dotyczące jittera są uwzględniane w wynikach komendy net_connections_status.
Release Notes for today are up: https://t.co/bNjCQXJRY3
— CS2 (@CounterStrike) September 10, 2024