Respawn.pl

Deweloperzy CS:GO od kilku miesięcy przenoszą mapy na silnik Source 2. Leakerzy ujawniają nowe informacje

Autor: Filip Woszczek
Source 2, CS:GO

Wraz ze zbliżającym się 10-leciem tytułu Counter-Strike: Global Offensive, w mediach pojawia się coraz więcej informacji na temat wprowadzenia do gry silnika Source 2. Tym razem użytkownicy związani z przeciekami znaleźli trochę danych przypisanych do map, nad którymi rzekomo pracują deweloperzy.

Każdego roku jesteśmy świadkami odkrywania nowych informacji na temat mocno wyczekiwanego silnika Source 2 dla CS:GO. Jedni pokusili się nawet o własnoręczną próbę przeniesienia gry na owy silnik, z różnymi rezultatami. Tym razem kilka osób ze społeczności – Gabe Follower, Aquarius i ALE ujawnili trochę informacji na temat map, nad którymi pracują deweloperzy.

Według poniższego wpisu, owe mapy to Shoots, Inferno, Lake, Overpass, Shortdust oraz Italy. Jeśli przyjrzymy się dokładnie nazwie mapy Inferno na obrazku, można zauważyć, że zakończona jest ona dopiskiem “s2”, co najprawodpodobniej oznacza Source 2. Gabe Follower wspomina w swojej wypowiedzi, że ten wyciek informacji bardziej ma zachęcić Valve do lepszego zabezpieczania własnych informacji, niż komukolwiek zaszkodzić.

Na przestrzeni ostatnich miesięcy to właśnie nad tymi sześcioma mapami pracowali deweloperzy Valve. Leakerzy jednocześnie zaznaczają, że nie chcą być postrzegani negatywnie po opublikowaniu tych informacji. Warto wspomnieć o tym, że jeden z tych użytkowników poprawnie przewidział wprowadzenie najnowszej skrzynki Recoil, której premiera miała miejsce w piątek. Wszystko wskazuje więc na to, że już niebawem możemy być świadkami dużych zmian w CS:GO, ponieważ 10-lecie gry przypada na 22 sierpnia 2022 roku.