Respawn.pl

Drużyna NEO awansuje do półfinału Majora po trzymapowym starciu przeciwko Spirit

Autor: Filip Woszczek
NEO

Trzy mapy pełne CS-a na wysokim poziomie – to można powiedzieć o minionym ćwierćfinale Spirit kontra FaZe. Drużyna Filipa “NEO” Kubskiego poradziła sobie z rywalem po długim, trzymapowym pojedynku.

Mimo wygranej pistoletówki przez ekipę z regionu CIS, to FaZe dominowało w defensywie. Wraz z końcem połowy, mieli oni na swoim koncie 8 punktów. Rywal ponownie sięgnął po rundę pistoletową, aczkolwiek nie utrudniło to zadania dla FaZe.

Role całkowicie odwróciły się na Nuke, gdzie to Spirit dobrze radziło sobie jako zespół CT. Zdobyte 8 rund jednak nie wystarczyły, by sprawnie domknąć tę mapę. Wkrótce można było zobaczyć dogrywkę po tym, jak FaZe wyrównało wynik z 9:12. Obie ekipy dobrze radziły sobie po stronie atakującej, ale w drugiej dogrywce Danil “donk” Kryshkovets i jego zespół sprawili, że wszystko rozstrzygnie się na mapie decydującej.

Vertigo, czyli kolejne wyzwanie dla ekipy NEO

Vertigo świetnie rozpoczęło się dla podopiecznych Filipa “NEO” Kubskiego, ponieważ zainkasowali aż 7 punktów z rzędu, zanim można było zobaczyć odpowiedź od przeciwnika. Obie pistoletówki dla FaZe znacznie ułatwiły zadanie, ale nie oznaczało to końca tego spotkania. Sytuacja utrudniała się, ponieważ FaZe traciło kolejne rundy z optymistycznego 12:5, by poźniej znów rozegrać dogrywkę. Wtedy to oni dobrze poradzili sobie w ataku, kończąc wszystko w CT.

FaZe faze 21 spirit Spirit
Mirage 13:7, Nuke 16:19, Vertigo 16:14

Transmisję z polskim komentarzem można obejrzeć na kanale Piotra “Izaka” Skowyrskiego w serwisie Twitch oraz Youtube. Po więcej informacji o PGL Major Kopenhaga 2024 zapraszamy do dedykowanej relacji. Partnerami pierwszego w historii Majora w CS2 są marki, które od dawna są mecenasami esportu i wspierają rozwój tej dziedziny na wielu szczeblach, a są to: logitech G, adidas, AMD, KFC, LV BET, Grześki, eobuwie, Modivo oraz Quersus. Pierwszy krok w esportową społeczność stawia marka INEA. Za realizację transmisji odpowiedzialny jest zespół GX Studio. Natomiast patronat medialny objął serwis Respawn.pl.