Był już przedstawiciel FIFY, League of Legends oraz przedstawiciele Counter-Strike’a nominowani w kategorii do “Sztosowego esportowego wydarzenia” w 2023 roku plebiscytu ESPORTOWE SZTOSY. Zatem nie mogło także zabraknąć eventu, który jest pewnego rodzaju spoiwem dwóch wiodących tytułów od Riot Games. Mowa tu o Meet at Rift.
Meet at Rift nominowane w plebiscycie ESPORTOWE SZTOSY
W minionym roku sympatycy League of Legends oraz VALORANTA mieli dwukrotnie okazję odwiedzić Meet at Rift. Druga edycja wydarzenia odbyła się w dniach 4-5 maja w EXPO XXI w Warszawie. Z kolei trzecia odsłona zagościła do Hali Maszyn EC1 w Łodzi pomiędzy 30 czerwca a 2 lipca. Oba te wydarzenia zapisały się na kartach wydarzeń esportowych organizowanych w Polsce w 2023 roku, a co więcej – otrzymały nominację do plebiscytu ESPORTOWE SZTOSY. Dlatego już teraz oddaj głos na Meet at Rift w plebiscycie ESPORTOWE SZTOSY by GO+BET i pozwól wydarzeniu zwiększyć szanse na wygranie statuetki w kategorii SZTOS WYDARZENIE 2023 ROKU.
Zagraj z bonusem powitalnym od Go+Bet
Meet at Rift Warszawa
W kontekście Meet at Rift 2023 rok – były to dwa zorganizowane turnieje przez GAM3RS_x. Pierwszy z nich odbył się w EXPO XXI w stolicy Polski. Bramy wydarzenia przez chcących wziąć udział w gamingowych atrakcjach zostały przekroczone ponad 14 000 razy. Pierwszy dzień, a więc sobota – skupiony był na scenie League of Legends. Jej gwiazdy rywalizowały w turnieju Orbit All’d Stars. Nie zabrakło także showmatchu, który przyciągnął sporą rzeszę fanów streamerów i influencerów.
Niedziela natomiast to już przestrzeń dla przedstawicielek płci pięknej, które rywalizowały w turnieju Ms. VALORANT. Najlepsze okazały się reprezentantki Anonymo, które w decydującym pojedynku były lepsze od INTERKA. Byłe zawodniczki Anonymo także otrzymału nominację w plebiscycie ESPORTOWE SZTOSY w kategorii SZTOS DRUŻYNA 2023.
Osoby, które odwiedziły wydarzenie, mogły także wziąć udział w strefie free to play, w których mogły zagrać w League of Legends, VALORANTA, Teamfight Tactics, Wild Rift czy Legends of Runterra. Nie zabrakło także meet & greet z topowymi influencerami kojarzonymi z grami Riot Games, między innymi Damianem “Nervarienem” Ziają, Arturem “Rybsonem” Gębiczem, Krzysztofem “Arquelem” Sauciem czy Fryderykiem “Veggie” Koziołem.
Wydarzenie transmitowane było na kanałach Nervariena oraz Avmusi, którzy łącznie zebrali 128 667 widzów, a także 212 621 wyświetleń live. Trzeba więc przyznać, że liczby w kontekście Meet at Rift robią wrażenie!
Meet at Rift Łódź
Do drugiego wydarzenia od Meet at Rift w 2023 roku, a w ostatecznym rozrachunku do trzeciej edycji doszło w dniach 30 czerwca 2 lipca w Hali Maszyn EC1. Wstęp dla wszystkich był oczywiście darmowy. Rdzeniem imprezy była scena główna, na której w piątek i sobotę odbył się turniej League of Legends – Meet at Rift: Invitational. Pojawił się także konkurs Heores of cosplay, w którym wzięli udział artyści z Polski, Czech, Słowacji, Grecji, Węgier oraz Rumunii. Popołudniowe godziny wiązały się z premierą filmu o League of Legends – Kiedyś Mieli Team.
Niedziela natomiast to skupienie się już na VALORANCIE. Na scenie głównej miał miejsce finał Streamers League VALORANT. Czwórka najlepszych drużyn streamerów rywalizowała o nagrody z łącznej puli 15 tysięcy euro.
Wydarzenie obfitowało także w Meet at Rift Talks, czyli konferencji liderów branży esportowej, którzy podzielili się z zebranymi spostrzeżeniami czy opiniami na temat polskiej sceny esportowej związanej z grami od Riot Games.
No i jak zwykle strefy tematyczne, których nie mogło zabraknąć. Indywidualni gracze oraz grupy znajomych mieli możliwość spróbować swoich sił w rywalizacji na kontach turniejowych. Do dyspozycji widzów byli profesjonalni gracze TFT, strefy mobile, wioska League of Legends, strefa Meet & Greet czy strefa Riot Zone, w której była możliwość poruszenia nurtujących społeczność tematów z przedstawicielami Riot Games. Również i drugie wydarzenie w 2023 roku cieszyło się bardzo dużą popularnością i mało kto nie słyszał o Meet at Rift w 2023 roku. Dlatego też nominacja tych wydarzeń nie powinna specjalnie nikogo zdziwić.
Artykuł powstał przy współpracy z marką Go+Bet, oficjalnym partnerem tytularnym plebiscytu ESPORTOWE SZTOSY.