FMPONE twórca Cache, jak i innych popularnych map poinformował o aktualizacji, która wejdzie w życie już 1 stycznia i wprowadzi zmiany na jednej z najpopularniejszych plansz.
Shawn Snelling znany jako FMPONE jest najbardziej cenionym “architektem” lokacji. Dzięki pracy, jaką wykonuje mamy przyjemność rywalizować na niezwykle zbilansowanych polach bitwy w Counter – Strike. Jego profesjonalne dzieła oprócz Cache to m.in. Santorini, Season, Gwalior, Museum – mapy, które weszły do gry, na przykład podczas trwania operacji. Snelling na swoim Twitterze poinformował, że dokładnie pierwszego dnia 2018 roku wejdzie aktualizacja naprawiająca “błędy” na Cache.
Oto pełna lista zmian:
- naprawiono błąd, który mógł powodować niewidzialność pewnych składowych mapy,
- naprawiono problem związany z odrodzeniem na deathmatchu,
- poprawiono modele kolizji niektórych elementów mapy,
- naprawiono problem, który stwarzał możliwość zabicia gracza przez ciężarówkę na T spawnie,
- naprawiono problem z broniami, które blokowały się pomiędzy skrzyniami na CT spawnie,
- usprawniono pozycje w Squeaky – drzwi, gdzie gracz potencjalnie mógł się zablokować,
- naprawiono błąd na bombsite B, który powodował, że stopy gracza były widoczne mimo że ten był za osłoną,
- załatano błędy związane z niezamierzonymi pikselowymi lukami,
- nie będzie problemu z zabiciem przez kraty wentylacyjne jednym strzałem z AWP.
Warto zaznaczyć, że to dzięki aktywnym użytkownikom, którzy zgłaszali “niedoskonałości”, to te zostały wyeliminowane.
thanks to @DonHaci you can now 1-shot through vents with an AWP (as one would expect). Happy Holidays! pic.twitter.com/iZ6v7SoRst
— FMPONE (@FMPONE) 22 grudnia 2017
Co więcej, Shawn dodał, że najnowsze dzieło – Subzero jest ukończone i czeka na publikację, więc zapewne przy najbliższej operacji to na tej mapie zagramy.
jedna z lokacji na Subzero