Respawn.pl

FMPONE informuje: zmiany na Cache już 1 stycznia!

Autor: Patryk Gwarek

FMPONE twórca Cache, jak i innych popularnych map poinformował o aktualizacji, która wejdzie w życie już 1 stycznia i wprowadzi zmiany na jednej z najpopularniejszych plansz.

Shawn Snelling znany jako FMPONE jest najbardziej cenionym “architektem” lokacji. Dzięki pracy, jaką wykonuje mamy przyjemność rywalizować na niezwykle zbilansowanych polach bitwy w Counter – Strike. Jego profesjonalne dzieła oprócz Cache to m.in.  Santorini, Season, Gwalior, Museum – mapy, które weszły do gry, na przykład podczas trwania operacji. Snelling na swoim Twitterze poinformował, że dokładnie pierwszego dnia 2018 roku wejdzie aktualizacja naprawiająca “błędy” na Cache.

Oto pełna lista zmian:

  • naprawiono błąd, który mógł powodować niewidzialność pewnych składowych mapy,
  • naprawiono problem związany z odrodzeniem na deathmatchu,
  • poprawiono modele kolizji niektórych elementów mapy,
  • naprawiono problem, który stwarzał możliwość zabicia gracza przez ciężarówkę na T spawnie,
  • naprawiono problem z broniami, które blokowały się pomiędzy skrzyniami na CT spawnie,
  • usprawniono pozycje w Squeaky – drzwi, gdzie gracz  potencjalnie mógł się zablokować,
  • naprawiono błąd na bombsite B, który powodował, że stopy gracza były widoczne mimo że ten był za osłoną,
  • załatano błędy związane z niezamierzonymi pikselowymi lukami,
  • nie będzie problemu z zabiciem przez kraty wentylacyjne jednym strzałem z AWP.

Warto zaznaczyć, że to dzięki aktywnym użytkownikom, którzy zgłaszali “niedoskonałości”, to te zostały wyeliminowane.

Co więcej, Shawn dodał, że najnowsze dzieło – Subzero jest ukończone i czeka na publikację, więc zapewne przy najbliższej operacji to na tej mapie zagramy.

cs go subzero subjedna z lokacji na Subzero