Nie od dziś wiemy, że duże marki coraz chętniej inwestują w rozwijającą się branże sportów elektronicznych. Do tego grona dołączyło właśnie Gucci, które nawiązało partnerstwo z Fnatic.
Organizacja z siedzibą w Londynie zamieściła 10-sekundowy filmik zapowiadający współpracę z włoską marką odzieżową na ich oficjalnym Twitterze. W tym klipie pokazano zawodników z sekcji League of Legends, którzy nosili produkty Gucci. Dokładne szczegóły porozumienia nie zostały jeszcze ogłoszone.
Ponadto 27 lipca w oficjalnym sklepie internetowym Fnatic zamieściło ogłoszenie o zbliżającym się partnerstwie z amerykańską firmą odzieżową Champion.
Fnatic to jedna z najpopularniejszych organizacji esportowych, która przyciąga sponsorów spoza branży technologii i gier. Brytyjska formacja dotychczas nawiązała współpracę z takimi przedsiębiorstwami jak AMD, Monster, OnePlus czy BMW. Warto wspomnieć, że nie jest to pierwszy raz, gdy Fnatic zorganizowało coś z Gucci. W styczniu prestiżowa marka z Italii poprosiła dywizję League of Legends, żeby zasiadła wśród celebrytów podczas pokazu męskiej odzieży.
Produkty z kolaboracji Gucci x Fnatic będzie można zakupić przez ograniczony czas od 25 czerwca.
Celebrating the spirit of gaming. A new collaboration with @gucci.
Stay tuned. pic.twitter.com/8obbE34R7D
— FNATIC (@FNATIC) June 23, 2020