946
Dzisiejszy update CS:GO przynosi ogromne zmiany. Modyfikacje dotknęły zarówno cen broni jak i premii za przegrane rundy. Dodano także nową skrzynkę, Prisma Case.
Przedstawione zmiany z pewnością w znaczący sposób wpłyną profesjonalną scenę CS:GO. Lista zmian przedstawia się następująco:
[ROZGRYWKA]
- Skorygowano wysokość premii za przegrane rundy w celu zmniejszenia resetu ekonomicznego
- Wysokość premii za rundę jest teraz uzależniona od liczby przegranych rund z rzędu. Wysokość premii wzrasta o jeden próg po każdej stracie i zmniejsza się o jeden stopień po każdej wygranej.
– Z 0 przegranymi: 1400 $
– Z 1 przegranymi: 1900 $
– Z 2 przegranymi: 2400 $
– Z 3 przegranymi: 2900 $
– Z 4+ przegranymi: 3400 $ - Dotychczas wygrana resetowała premię za przegrane rundy. Teraz wygrana zmniejsza się o jeden próg.
- Drużyny nadal rozpoczynają połowę z liczbą przegranych wynoszącą 1.
- Nowy system jest domyślnie włączony i może być kontrolowany za pomocą ustawienia serwera komendą mp_consecutive_loss_aversion.
- Bonus za stratę rundy jest nadal ograniczony do mp_consecutive_loss_max pomnożonego przez cash_team_winner_bonus_consecutive_rounds.
- Dodano asystę za flashbang. Otrzymuje się w przypadku zabicia przez innego gracza oślepionego przez nas wroga. Informacja o asyście pojawi się na liście zabić. Jeśli jednak inny gracz zadał ofierze powyżej 40 obrażeń to gracz oślepiający flashbangiem nie otrzyma asysty.
- AUG – Teraz, gdy gracze zaakceptowali i pokochali AUGa, wraca on do swojej pierwotnej ceny czyli 3300 $.
- M4A1-S ma teraz 25 pocisków w magazynku i 75 w rezerwie.
- Strzelby – Obniżenie ceny niektórych strzelb: Nova (1050 $), Obrzyn (1100 $), Mag7 (1300 $).
- Penetracja Nova wzrosła do 1.
- Zasięg Obrzyna zwiększono do 1400.
- Pojedynczy strzał wystrzelony podczas sekwencji przeładowywania będzie ją przerywać. Automatyczne ładowanie nie będzie kontynuowane.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie na radarze bomby lub wrogów przez otwarte drzwi.
- Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że wyzwalacz resetowania bomby C4 mógł zresetować bombę do pozycji, która nie znajdowała się na ziemi.
[PRISMA CASE]
- Wprowadzono skrzynię Prisma Case, która zawiera 17 nowych skinów do broni oraz 6 rodzajów wykończeń noży. Pełną galerię nowych skinów znajdziecie TUTAJ.
[MISC]
- Nowa funkcja losowego ładowania jest dostępna w ekwipunku. Wybierz potasowanie dowolnej liczby broni lub zestawów muzycznych, a losowa zostanie wyposażona w każdą mapę.
- Kilka poprawek do ustawienia komunikacji „Wyczyść nazwy”.
- Zmieniono nazwę ustawienia warsztatu na „Widok z boku”.
- Usunięto wizualne artefakty na kilku zasobach obrazu.
[MAPY]
Canals:
- zmniejszona liczba tras wokół bombsite B
- przeniesiono bombsite B do pałacu
- dodano drzwi od środkowych schodów do platformy na dziedziniec
- umożliwiono przeskok do mostu B z rusztowania
- wprowadzono nowy styl mapy radarowej
Vertigo:
- Valve dziękuję wszystkim graczom, którzy kontynuowali testowanie Bombsite B
- Zablokowano runboost od spawny terro do Bombsite B (nadal będzie możliwy ze strony B)
- Utrudniony boost z góry reflektora na bombsite A
- Zmieniono układ tylnej strony bombsite A, wprowadzono dodatkowe wejście, dodano pół ściany przed rusztowaniem
- Dodano użytkowe drzwi na midzie w kierunku bombsite B
- Uproszczony model kolizji gniazda pomocniczego
- Naprawiono niezamierzony boost na rusztowaniu na rampie A
- Powiększono betonowy blok przy bombsite A
- Poprawiono krawędzie w szybie windy
Mapy społeczności:
– Zaktualizowano radar dla Abbey and Biome