Respawn.pl

Gigantyczny update CS:GO – nowa skrzynia oraz zmiany w ekonomii gry!

Autor: Sergiusz Lelakowski
aktualizacja cs:go

Dzisiejszy update CS:GO przynosi ogromne zmiany. Modyfikacje dotknęły zarówno cen broni jak i premii za przegrane rundy. Dodano także nową skrzynkę, Prisma Case.

Przedstawione zmiany z pewnością w znaczący sposób wpłyną profesjonalną scenę CS:GO. Lista zmian przedstawia się następująco:

[ROZGRYWKA]

  • Skorygowano wysokość premii za przegrane rundy w celu zmniejszenia resetu ekonomicznego
  • Wysokość premii za rundę jest teraz uzależniona od liczby przegranych rund z rzędu. Wysokość premii wzrasta o jeden próg po każdej stracie i zmniejsza się o jeden stopień po każdej wygranej.
    – Z 0 przegranymi: 1400 $
    – Z 1 przegranymi: 1900 $
    – Z 2 przegranymi: 2400 $
    – Z 3 przegranymi: 2900 $
    – Z 4+ przegranymi: 3400 $
  • Dotychczas wygrana resetowała premię za przegrane rundy. Teraz wygrana zmniejsza się o jeden próg.
  • Drużyny nadal rozpoczynają połowę z liczbą przegranych wynoszącą 1.
  • Nowy system jest domyślnie włączony i może być kontrolowany za pomocą ustawienia serwera komendą mp_consecutive_loss_aversion.
  • Bonus za stratę rundy jest nadal ograniczony do mp_consecutive_loss_max pomnożonego przez cash_team_winner_bonus_consecutive_rounds.
  • Dodano asystę za flashbang. Otrzymuje się w przypadku zabicia przez innego gracza oślepionego przez nas wroga. Informacja o asyście pojawi się na liście zabić. Jeśli jednak inny gracz zadał ofierze powyżej 40 obrażeń to gracz oślepiający flashbangiem nie otrzyma asysty.
  • AUG – Teraz, gdy gracze zaakceptowali i pokochali AUGa, wraca on do swojej pierwotnej ceny czyli 3300 $.
  • M4A1-S ma teraz 25 pocisków w magazynku i 75 w rezerwie.
  • Strzelby – Obniżenie ceny niektórych strzelb: Nova (1050 $), Obrzyn (1100 $), Mag7 (1300 $).
  • Penetracja Nova wzrosła do 1.
  • Zasięg Obrzyna zwiększono do 1400.
  • Pojedynczy strzał wystrzelony podczas sekwencji przeładowywania będzie ją przerywać. Automatyczne ładowanie nie będzie kontynuowane.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie na radarze bomby lub wrogów przez otwarte drzwi.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że wyzwalacz resetowania bomby C4 mógł zresetować bombę do pozycji, która nie znajdowała się na ziemi.

[PRISMA CASE]

  • Wprowadzono skrzynię Prisma Case, która zawiera 17 nowych skinów do broni oraz 6 rodzajów wykończeń noży. Pełną galerię nowych skinów znajdziecie TUTAJ.

[MISC]

  • Nowa funkcja losowego ładowania jest dostępna w ekwipunku. Wybierz potasowanie dowolnej liczby broni lub zestawów muzycznych, a losowa zostanie wyposażona w każdą mapę.
  • Kilka poprawek do ustawienia komunikacji „Wyczyść nazwy”.
  • Zmieniono nazwę ustawienia warsztatu na „Widok z boku”.
  • Usunięto wizualne artefakty na kilku zasobach obrazu.

[MAPY]

Canals:

  • zmniejszona liczba tras wokół bombsite B
  • przeniesiono bombsite B do pałacu
  • dodano drzwi od środkowych schodów do platformy na dziedziniec
  • umożliwiono przeskok do mostu B z rusztowania
  • wprowadzono nowy styl mapy radarowej

Vertigo:

  • Valve dziękuję wszystkim graczom, którzy kontynuowali testowanie Bombsite B
  • Zablokowano runboost od spawny terro do Bombsite B (nadal będzie możliwy ze strony B)
  • Utrudniony boost z góry reflektora na bombsite A
  • Zmieniono układ tylnej strony bombsite A, wprowadzono dodatkowe wejście, dodano pół ściany przed rusztowaniem
  • Dodano użytkowe drzwi na midzie w kierunku bombsite B
  • Uproszczony model kolizji gniazda pomocniczego
  • Naprawiono niezamierzony boost na rusztowaniu na rampie A
  • Powiększono betonowy blok przy bombsite A
  • Poprawiono krawędzie w szybie windy

Mapy społeczności:
– Zaktualizowano radar dla Abbey and Biome