Respawn.pl

Historie Operacji CS:GO – Phoenix #3

Autor: Michał Maćkowski
Phoenix

Czas na zakończenie podium w naszej podróży historycznej po operacjach z CS:GO. Dzisiaj przenosimy się piętnaście dni dalej, bo właśnie 20 lutego 2014 roku do gry oficjalnie zawitała nowa operacja – Phoenix.

Jeżeli jeszcze nie czytaliście poprzednich naszych historii operacji, to biegusiem proszę to naprawić, klikając tutaj. Dzisiaj natomiast również przenosimy się do 2014 roku, a dokładnie do 20 lutego, czyli piętnaście dni po zakończeniu operacji Bravo. Valve chcąc kontynuować swoją dobrą operacyjną passę, wypuszcza przepustkę Phoenix.

Operacja Phoenix

Operacja Phoenix wystartowała 20 lutego 2014 roku, czyli dokładnie piętnaście dni po zakończeniu Bravo. W nowej operacji do gry dodano osiem najlepiej ocenianych map społeczności z warsztatu i oczywiście nową skrzynkę ze skórkami do broni. Co ciekawe pojemnik mogli otrzymać wyłączenie gracze, którzy zakupili przepustkę. W innym przypadku nie było co liczyć na szczęście. Jednak Valve postanowiło 11 czerwca 2014 roku (dzień zakończenia operacji) odblokować możliwość zdobycia skrzynki dla wszystkich i tak zostało do tej pory.

W przypadku operacji Phoenix gracze ponownie mogli zagrać na mapach, na których mieli już przyjemność grać przy operacji Bravo. Tak o to do gry ponownie dodano: Cache, Agency oraz Ali. Co ciekawe do gry dodano także Motel, Thunder, Downtown i Favela, które co ciekawe były dodane przy pierwszej operacji, jaka miała miejsce w CS:GO, czyli Payback. Nie można także zapomnieć o Seaside, czyli mapie dodawanej przy każdej dotychczasowej operacji! W przypadku Phoenix nie doczekaliśmy się żadnej nowości w planszach!

Mapy dodane wraz z operacją Phoenix

Agency

Bravo
fot.Steam
Bravo
fot.Steam

Cache

cache2
fot.Steam
Cache1
fot.Steam

Seaside

Operacja Payback
fot.Steam
Operacja Payback
fot.Steam

Ali

ali 2
fot.Steam
ali
fot.Steam

Downtown

Operacja Payback
fot.Steam
Operacja Payback
fot.Steam

Motel

Operacja Payback
fot.Steam
Operacja Payback
fot.Steam

Thunder

Operacja Payback
fot.Steam
Operacja Payback
fot.Steam

Favela

Operacja Payback
fot. Steam
Operacja Payback
fot.Steam

W nowej operacji nie zmieniło się także jedno – ulepszanie żetonu. Za sam zakup przepustki gracze otrzymywali już brązowy żeton, a jego ulepszenie zdobywaliśmy po wygraniu meczów rankingowych i rozegraniu odpowiedniej ilości minut. Tak o to na złoty żeton wygrać trzeba było 15 spotkań na mapach operacyjny i zagrać w grę 1800 minut, czyli 15 godzin.

Phoenix
Żetony operacji/fot.Valve
Phoenix
Przepustka/ fot.Steam
Phoenix
Logo operacji/ fot.Steam

Do gry dodano także nową skrzynię z naprawdę legendarnymi już skinami. Mowa tutaj między innymi o AK-47 Redline czy AWP Asiimov. Jednak poza skrzynką do gry nie dodano nic więcej, jeżeli chodzi o kwestie skinów.

Skrzynia operacji Phoenix

phoump 1
UMP-45 | Kapral (Niebieski skin)
negev 1
Negev | Teren (Niebieski skin)
tec
Tec-9 | Burza piaskowa (Niebieski skin)
mag7
MAG-7 | Strażnik niebios (Niebieski skin)
mac 1
MAC-10 | Skwar (Fioletowy skin)
sg 1
SG 553 | Puls (Fioletowy skin)
famas 1
FAMAS | Sierżant (Fioletowy skin)
usp 1
USP-S | Obrońca (Fioletowy skin)
red
AK-47 | Czerwona linia (Różowy skin)
p90 1
P90 | Trygon (Różowy skin)
nova 1
Nova | Antyk (Różowy skin)
360fx360f 38
AUG | Kameleon (Czerwony skin)
as
AWP | Asiimov (Czerwony skin)

No i tak dobiegliśmy do końca operacji Phoenix, która pierwotnie miała zakończyć się 5 czerwca. Jednak Valve postanowiło nieco ją przedłużyć i tak oficjalnie oraz definitywnie zakończyła się sześć dni później. Przepustka Phoenix była jak do tej pory ze wszystkich operacji, które były w CS:GO najmniej innowacyjna. Na dzisiaj to już tyle, do zobaczenia za tydzień w kolejnym artykule z serii Historie Operacji CS:GO.