Respawn.pl

Jak zwiększyć FPS w CS:GO jednym trikiem?

Autor: Michał Maćkowski
CS:GO

Walka o FPS w CS:GO to wręcz ciągnąca się latami potyczka, która nigdy nie będzie miała końca. Każdy chce mieć jak najwięcej klatek na sekundę, a na pomoc przyszedł jeden z użytkowników, który przeanalizował najpopularniejsze sposoby na poprawienie FPS i wybrał najlepszy. 

Każdy z nas szukał sposobów na poprawienie FPS w CS:GO i nie ma co się temu dziwić. Gra lubi płatać figle, a gracze posiadający gorszy sprzęt, chcąc cieszyć się płynną rozgrywką, zmuszone są poszukiwać alternatyw. Tym razem sprawę FPS’ów zbadał użytkownik Twitter’a  o nazwie fREQUENCYCS.

Który sposób jest najlepszy na zwiększenie FPS w CS:GO?

Użytkownik Twittera przetestował najpopularniejsze sposoby na zwiększenie FPS W CS:GO i tak naprawdę ze wszystkich, jeden wyróżnia się szczególnie i dotyczy map z warsztatu. Jak zauważył fREQUENCYCS, jeżeli map zapisanych w naszej grze z warsztatu jest mniej, wtedy FPS gwałtownie wzrasta. Użytkownik sprawdził to na proporcjach – 50 do 4 map zapisanych z warsztatu i wynik robi naprawdę duże wrażenie. Różnica sięga 59 klatek na sekundę i jest nie najwydajniejszym, ale najmniej szkodliwym sposobem na zwiększenie FPS’ów w CS:GO

Przeczytaj więcej: Aktualizacja CS:GO 08.09.2022 – Sporo zmian na nowych mapach oraz poprawki do interfejsu gry

Skórki niekorzystne dla FPS? 

Co ciekawe, bardzo interesujący rezultat użytkownik otrzymał, testując dwa konta z tymi samym ustawieniami, ale z różną ilością skórek. Tutaj różnica między ilością klatek na sekundę jest największa, bo wynosi aż 70. Tym więcej skórek w naszym ekwipunku, tym mniej FPS’ów mamy w grze.  W tym przypadku użytkownik wykorzystał proporcję 1 do 108 skórek. Co ważne, schowanie przedmiotów kosmetycznych do magazynu, nie przyniosło zmian.

Co jeszcze można zrobić, aby zwiększyć FPS w CS:GO?

Ogólnie fREQUENCYCS zbadał sześć sposobów i oprócz tych wymienionych wyżej, użytkownik podzielił się z nami wynikami dotyczących gry przy statusie Online lub Offline Steama, użyciem komend takich jak r_dynamic, cl_threaded_bone_setup oraz ustawieniami startowymi do gry. Pełne wyniki eksperymentu możecie zobaczyć tutaj.