Respawn.pl

Kolejne zmiany na nowym Inferno – Update 12.10.2016

Autor: Sergiusz Lelakowski

Po hucznym wprowadzeniu odnowionej wersji Inferno, przyszedł czas na wyszukiwanie błędów. Tych – jak na razie – jest całkiem sporo, ale Valve dobrze sobie radzi z ich eliminowaniem.

 

[INFERNO]

  • Usunięto niewidzialną ścianę w oknach apartamentów, która uniemożliwiała przerzucanie bomby.
  • Uniemożliwiono wyrzucanie broni przez niewielką szparę nad underpassem.
  • Minimalnie ograniczono widoczność z pita.
  • Umożliwiono wskakiwanie na worki z piaskiem na bananie.
  • Usunięto kilka niezaplanowanych boostów.
  • Naprawiono nieznaczne błędy graficzne.

[GAMEPLAY]

  • Naprawiono bug, który powodował, że gracz mógł skakać wyżej niż powinien.

[UI]

  • Przy podwójnym przybliżeniu ze snajperki, celownik będzie się rozmazywał nieznacznie delikatniej.

[RÓŻNE]

  • Dodano cl_drawhud_force_radar