339
Dziś w nocy pojawiła się kolejna aktualizacja CS2, w której deweloperzy wprowadzili naprawdę sporo poprawek!
Nowa aktualizacja CS2 już dostępna!
Czwartkowa aktualizacja CS2 wprowadza przede wszystkim zmiany na mapach, w tym usunięcie barierek na balkonie na Inferno. Zmiany dotknęły także pozostałych map czy granatów.
[ MAPY ]
Różne poprawki błędów i dostosowania:
Inferno
- Poprawiona widoczność bomby, kiedy jest podłożona przy fontannie na punkcie B
- Udoskonalone zachowanie odbicia granatu na dachu i modelach z kamienia, aby było bardziej przewidywalne
- Usunięta część balustrady na balkonie
- Dostosowana brama garażowa na punkcie A, aby poprawić czytelność graczy i kolizje
- Naprawiony błąd z oświetleniem na mapie warsztatowej Inferno
- Usunięte różne mikroprzestrzenie
- Ogólna poprawa clippingu/ruchu
Overpass
- Usunięte lub dostosowane modele i tekstury w celu poprawy czytelności graczy
- Dostosowane oświetlenie w niektórych obszarach, aby poprawić czytelność graczy
- Dostosowane ograniczenia granatów w różnych miejscach
Nuke
- Naprawiony clipping na podestach drzwi do rampy, aby zapobiec nieprawidłowym odbiciom granatów
- Poprawiony kolizje na drzwiach między rampą a punktem B, aby były bardziej dokładne
- Poprawiona czytelność graczy na kontenerze na punkcie B
- Naprawione przypadki, w których gracze przechodzili przez bramę garażową na lobby
- Usunięte dynamiczne światło przy “squeaky”, aby zapobiec ujawnianiu pozycji gracza przez drzwi
- Naprawione różne dziury w świecie
- Ogólna poprawa clippingu/ruchu
Dust2
- Naprawione mikropęknięcia w modelach skrzyń
Anubis
- Dostosowany clipping granatów wokół punktu B, aby zapobiec zatrzymywaniu się granatów w ciasnych miejscach
- Naprawione liczne przypadki, w których upuszczone bronie wchodziły w geometrię świata
- Naprawione liczne dziury i pęknięcia w świecie
- Naprawiona kolizja na geometrii, gdzie C4 mogło zostać wyrzucone poza mapę
- Przycięte obszary, na których gracze mogli się ustawiać, co zapewniało niesprawiedliwą przewagę
- Naprawione problemy z lightmapami w okolicach wody przy CT spawn
- Poprawiona czytelność graczy na środku
- Poprawiona pozycja wprowadzenia drużyny CT
- Ogólna poprawa clippingu/ruchu
Office
- Poprawiona czytelność graczy przy CT spawn wokół pojazdu SWAT
- Naprawione braki w niektórych cubemapach, które powodowały problemy z oświetleniem
- Naprawione artefakty oświetleniowe na skrzyniach przy niskich ustawieniach
- Wyłączona animacja na automacie z napojami
- Ogólna poprawa clippingu/ruchu
Vertigo
- Naprawione kolizje drabiny blokujące pociski i granaty
- Naprawione nieprawidłowe właściwości powierzchni na belek stalowych
- Ogólna poprawa clippingu/ruchu
Mirage
- Naprawione różne problemy z penetracją pocisków
- Ogólna poprawa clippingu/ruchu
Ancient
- Wprowadzone dostosowania mgły w celu poprawy czytelności graczy
- Naprawione mikropęknięcia w modelach skrzyń
- Naprawione liczne dziury i pęknięcia w świecie
- Wprowadzone dostosowania widoczności w obszarze “donut”
- Naprawione problemy z penetracją pocisków przez panele drewniane w pobliżu punktu B
- Poprawione właściwości materiałów na niektórych modelach plandek
- Ogólna poprawa clippingu/ruchu
[ INNE ]
- Naprawione przypadki, w których bronie mogły wypadać poza świat
- Naprawiony błąd, w którym obrażenia od Molotova wobec samego siebie mogły być błędnie karane jako obrażenia drużynowe
- Poprawiona wydajność dla błysków luf i efektów granatów HE
- Różne poprawki błędów i dostosowania dotyczące wykończeń broni i naklejek
- Dodano kod do poprawy pakietów, które docierają w szybkim tempie w nieprawidłowej kolejności. Te pakiety były wyświetlane jako utrata w grafice sieci.
- Naprawiony błąd, w którym trasa SDR mogła czasami wybrać drugą najlepszą trasę podczas natychmiastowego połączenia i utrzymywać ją zbyt długo.
Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji.
Release Notes for today are up: https://t.co/4IPfEkwtry
— CS2 (@CounterStrike) October 25, 2023