Szereg zmian wprowadziła najnowsza aktualizacja do CS:GO, która przyniosła nam między innymi nową operację Riptide! Co jednak ważne, aktualizacja dotknęła także mapy, na których podziało się kilka istotnych zmian!
Nowe skiny, zmiany w broniach oraz na mapach. Tak w skrócie można opisać, co wprowadziła najnowsza aktualizacja, która na Inferno, Duście 2 oraz Ancient nieco namieszała. W tym artykule przedstawiamy, co Valve uczyniło za zmiany!
Dust2
Zacznijmy od najbardziej szokującej zmiany na mapach wraz z najnowszą aktualizacją. Kultowe drzwi na Duście 2 i skanowanie ich znali wszyscy gracze. Możliwość zestrzelenia wroga lub obicia na samym początku było na tej mapie wręcz kultowe. Teraz jednak wraz z nową aktualizacją sytuacja mocno się zmieniła i na niekorzyść terrorystów, bowiem deweloperzy postanowili powiększyć sufit, który uniemożliwia skanowanie drzwi i nawet sprawdzenie ilu wrogów przebiegło na bombsite B.
We’re adding new maps during the Operation and updating Ancient and Dust2. Here’s a sneak peek at Dust2 changes: pic.twitter.com/2nCfoFktYi
— CS:GO (@CSGO) September 22, 2021
Inferno
Mała, ale bardzo istotna zmiana pojawiła się także na bananie. Od teraz gracze posiadający AWP nie będą mogli przeskanować przez betonowy murek stojącego za nim wroga. Co ciekawe problem pojawia się także, kiedy staniemy na drewnie i lekko muśniemy murek przy strzale, bo liczba zadanych obrażeń jeszcze bardziej zmaleje.
Ancient
Najmłodsza mapa w puli map trybu turniejowego także otrzymała ważne zmiany. Od teraz gracze otrzymali większą ilość miejsca na podkładanie bomby, dzięki czemu możemy umieścić ładunek w różnych miejscach i z innych miejsc, dotąd niemożliwych pilnować jej do czasu wybuchu.
Wszystkie najważniejsze i najnowsze informacje o operacji Riptide znajdziecie w naszej specjalnej zakładce.