1,2K
W środku tygodnia nową aktualizacją wita nas Riot Games. Tym razem mamy do czynienia z nieco mniejszym patch’em, zahaczającym o Raze, broń Guardian i kilka zmian w działaniu gry.
Po dzisiejszej aktualizacji zauważymy lekkie osłabienie agenta Raze, lecz nieco większy promień obrażeń. Z uwagi na obniżoną cenę i większą szybkostrzelność Guardiana, może sięgać po niego więcej graczy od dnia dzisiejszego. Deweloperzy naprawili także losową rotację map, implementując nowy system.
[AGENCI]
Raze
Blast Pack
- Obrażenia początkowe zmniejszono do 15 pkt. w wewnętrznym promieniu 0,2 m, a minimalne spadły do 5 pkt.
- Bomba zdalna po wylądowaniu uzbraja się w 0,5 sek., zwiększając maksymalne obrażenia do 50 pkt.
- Strzelenie w Bombową Pakę detonuje ją, zadając obrażenia na obecnym poziomie.
- Bomba zdalna nie zadaje już obrażeń sojusznikom.
[BRONIE]
Guardian
- Obniżono cenę z 2500 do 2400 kredytów.
- Szybkostrzelność zwiększono z 4,75 do 5,25 pocisków na sekundę.
- Poprawiono czas stabilizacji broni z 0,35 po 3 pociskach na 0,2925 po 3 pociskach.
[ROTACJA MAP]
- Kolejka matchmakingowa dla wszystkich trybów została zaktualizowana, aby brać pod uwagę wszystkie ostatnio grane mapy we wszystkich trybach, dzięki czemu dla każdej kolejki:
- Będziemy mieć większe szanse na grę na mapie, na której ostatnio nie graliśmy
- Jest znacznie mniej prawdopodobne, że zagramy na tej samej mapie kilka gier pod rząd
- Będziemy mieć większe szanse na grę na mapie, na której ostatnio nie graliśmy
[OGÓLNE]
- Obserwatorzy będą teraz widzieć stoper zamiast zasłoniętego ekranu, gdy obserwują gracza, który jest oślepiony
- Pełnoekranowe oślepienie dla obserwatorów może zostać ponownie włączone w opcjach
- Pełnoekranowe oślepienie dla obserwatorów może zostać ponownie włączone w opcjach
- Ulepszenia wydajności minimapy
- Panel społecznościowy wstrzyma teraz sortowanie, gdy najeżdżasz na niego lub wchodzisz w interakcję
- Zaktualizowano słownictwo w module Wszystkie stopnie na stronie kariery, aby było bardziej spójne z zasadami dotyczącymi dogrywek
[NAPRAWIONE BUGI]
- Naprawiono Prime Classic VFX
- Występował błąd, w którym ulepszenia poziomów Prime (2–4) nie odtwarzały poprawnych znaczników, efektów dźwiękowych i innych efektów wizualnych
- Naprawiono błąd, w wyniku którego na ekranie końca gry widoczny był komunikat o dalszym przetwarzaniu, a zakończona gra nie była widoczna w zakładce kariery.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w poczekalniach gier niestandardowych wyświetlała się „Wysoka różnica umiejętności”
Pełna wersja zapisu o aktualizacji znajduje się w tym miejscu.