1,8K
Czwartkowa aktualizacja w Counter-Strike: Global Offensive niesie za sobą nową skrzynkę o nazwie Fracture Case. W niej znajdziemy skórki zaprojektowane przez ponad siedemnastu artystów, oraz noże z serii Shattered Web.
[FRACTURE CASE]
[RÓŻNE]
- Zaktualizowano film w menu głównym dla Mutiny.
- Naprawiono kilka exploitów związanych z manipulacją VPK.
- Opcja uruchamiania “-untrusted” nie jest już obsługiwana.
[NETWORKING]
- Wiele ulepszeń protokołu sieciowego SDR:
- Ulepszona logika wyboru routingu SDR.
- Naprawiono sesje sieciowe SDR, by nie były ponownie używane po wygaśnięciu.
- Poprawiona stabilność.
[MAPY]
- Anubis
- Naprawiono błędy geometrii, niewidzialne błędy powierzchni.
- Naprawiono możliwość dostrzeżenia wrogów przez ścianę w pobliżu mostu.
- Usunięto cień palmy na moście.
- Naprawiono wallbang na głównej drodze do B
- Naprawiono spadanie broni ze schodów i innych części podłogi.
- Ponownie dodano okna dla granatów na B.
- Nowa tekstura dla podwójnych drzwi na środku.
- Różne drobne poprawki.
- Mutiny
- Optymalizacja:
- Znaczna poprawa wydajności we wszystkich obszarach mapy.
- Dostosowano odległości zanikania, aby poprawić wydajność.
- Dodano więcej śladów, aby oddzielić niektóre liście.
- Dodano modele bluszczu połączone z rekwizytami, aby zwiększyć wydajność, gdy wiele jest renderowanych jednocześnie.
- Rozgrywka:
- Obniżono część ściany na obszarze bombowym A.
- Zmodyfikowano formację skalną w górnej części drogi od T do A, by poprawić widoczność i potencjał granatów.
- Dodano osłonę na środku do łącznika B.
- Usunięto osłonę na wyjściu złącza środka z A.
- Usunięto osłonę przy bocznej ścieżce w pobliżu tylnej części bombsite’u A.
- Dostosowano położenie pokrowca na catwalk’u.
- Dostosowano położenie osłony od T do dolnego A.
- Podniesiono wysokość przenikania sufitu wokół bombsite’u A i drogi CT-A, pozwalając graczom dostać się na ścianę w bombsite’cie A.
- Podniesiona wysokość przenikania sufitu wokół wejścia CT do B.
- Dostosowano pozycję spawnu w deathmatch’u w pobliżu A.
- Różne:
- Dostosowano oświetlenie otoczenia, aby zapewnić lepszy kontrast wizualny.
- Naprawiono migotanie wielu krzewów na mapie.
- Usunięto cienie dla niektórych modeli liści, takich jak te widoczne w budynku “The Squid”.
- Naprawiono brakujące tekstury na różnych przemieszczeniach na mapie.
- Naprawiono różne unoszące się modele na mapie (okna, lampy itp.)
- Poprawiono przycinanie drewnianych filarów w Doku.
- Poprawiono przenikanie wokół skały na T-Górne A.
- Naprawiono liczne miejsca, w których utknęła bomba
- Bomba teleportuje się teraz z powrotem na suchy ląd, jeśli gracz upuści ją stojąc na małej łodzi.
- Dodano wiele wyzwalaczy resetowania bomby wokół bombsite’u A, B i Doku
- Naprawiono nieprawidłowo obrócony model plandeki w Doku
- Usunięto liście na ścianie bombsite’u A.
- Zmieniono mapę skarbów na statku T., aby miała dokładniejszą nazwę
- Zaktualizowany przegląd
- Optymalizacja:
- Swamp
- Główne zmiany:
- Swamp ma teraz świetne FPS
- Wymieniony materiał wodny
- Rozjaśniony w niektórych obszarach
- Zaktualizowano radar
- Naprawiono więcej przenikania
- Środek:
- Zamknięto róg w pobliżu starych pił przy zapleczu
- Wykonano wnękę w ścianie przy wejściu T.
- Bombsite B:
- Rozjaśniono tło w rogu w pobliżu wejścia T.
- T-spawn:
- Zamknięto lukę, w którą broń mogłaby wpaść.
- Główne zmiany: