Respawn.pl

Nowe mapy społeczności – Aktualizacja CS2 26/6/2024

Autor: Filip Woszczek
Aktualizacja CS2

Podczas gdy społeczność czeka na nową operację w CS2, do gry trafiła niemała aktualizacja, wprowadzająca nowe mapy społeczności. Poza tym pojawiło się kilka pomniejszych zmian na istniejących mapach i nowe ustawienia wideo.

Aktualizacja CS2 26 czerwca 2024

[ MAPY ]

Mapy społeczności

  • Dodano mapy społeczności Thera i Mills do grup map Turniejowych, Uproszczonych i Deathmatch.
  • Do puli map Wingman dodano mapy społeczności Memento i Assembly.
  • Dodano mapę społeczności Pool Day do puli map Wyścigu zbrojeń.

Nuke

  • Naprawiono miejsca, w których mogło utknąć C4.

Ancient

  • Naprawiono miejsca, w których mogło utknąć C4.
  • Naprawiono dziury w świecie i obiekty powodujące problemy.

Vertigo

  • Naprawiono miejsca, w których mogło utknąć C4 oraz geometrię.

Anubis

  • Naprawiono kolizję i przenikanie granatów.

[ INTERFEJS ]

  • Zaktualizowano panel MVP we wszystkich trybach gry.
  • Do meczów Premier dodano zupełnie nowe animowane panele MVP.
  • Dodano kilka nowych warunków MVP i dostosowano wcześniejsze zasady MVP.

[ ROZGRYWKA ]

  • W trybie turniejowym, grupy umiejętności na mapie są teraz ujawniane po zdobyciu dwóch zwycięstw na mapie.

[ USTAWIENIA WIDEO ]

  • Zalecenia ustawień
    • Dodano wyskakujące okienko z zaleceniami dotyczącymi ustawień, jeśli przy uruchomieniu częstotliwość odświeżania wyświetlacza jest ustawiona poniżej wartości maksymalnej.
    • Ogólnie zaleca się używanie najwyższej częstotliwości odświeżania wyświetlacza.
    • Dodano wyskakujące okienko z zaleceniami dotyczącymi ustawień, jeśli wykryta zostanie obsługa NVIDIA G-Sync, ale nie zostanie włączona podczas uruchamiania.
    • Korzystanie z G-Sync jest ogólnie zalecane, jeśli Twój system je obsługuje.
    • Dodano wyskakujące okienko z zaleceniami ustawień, jeśli włączona jest NVIDIA G-Sync, ale nie V-Sync i/lub NVIDIA Reflex. Ogólnie zaleca się włączenie wszystkich trzech ustawień razem, jeśli są one dostępne. Pamiętaj, że zastosowanie tych ustawień ograniczy liczbę klatek na sekundę do częstotliwości odświeżania wyświetlacza lub nieco niższej, co zwykle stanowi kombinację ustawień zapewniających płynność i najniższe opóźnienie wejściowe. Szczegóły techniczne znajdziesz na TUTAJ
  • Usunięto ustawienia „Sceneria tła menu głównego” i „Sceneria tła oglądania przedmiotu” ze strony Ustawienia wideo. Ustawienia te są nadal dostępne odpowiednio w menu głównym i na ekranach oglądania przedmiotu.
  • Ustawienie „Częstotliwość odświeżania” pokazuje teraz bieżącą częstotliwość odświeżania wyświetlacza w trybach okienkowym i pełnoekranowym.
  • Usunięto ustawienie „Oszczędzanie energii laptopa”, którego w CS2 nigdy nie można było skonfigurować.
  • Dodano sekcję „Częstotliwość klatek” do strony Zaawansowane ustawienia wideo.
  • Do sekcji Frame Pacing dodano wiersz „NVIDIA G-Sync”, który informuje, czy funkcja G-Sync jest aktywna przy bieżących ustawieniach wyświetlania. Ten wiersz może być ukryty, jeśli używasz modułu renderującego Vulkan lub jeśli nie używasz karty graficznej NVIDIA.
  • Dodano suwaki „Maksymalna liczba klatek na sekundę w grze” i „Maksymalna liczba klatek na sekundę w menu” do sekcji Tempo klatek. Kontrolują one odpowiednio konwersje fps_max i fps_max_ui.
  • Zwiększono domyślne ustawienie „Maksymalna liczba klatek na sekundę w menu” ze 120 FPS na 200 FPS.
  • Podgląd wizualny zaawansowanego wideo wykorzystuje teraz maksymalną liczbę klatek na sekundę „w grze” zamiast maksymalnej „w menu”.