Respawn.pl

Nowy tryb dodany do VALORANTA wraz z aktualizacją 2.09

Autor: Michał Maćkowski

Wczoraj do VALORANTA zawitała nowa aktualizacja. W grze od teraz drużyny będą miały w trybach niestandardowych możliwość wzięcia dwóch pauz taktycznych, a na dodatek gracze mogą od teraz grać w nowym trybie – Replikacja

Wielkimi krokami zbliża się 2 etap VCT Masters, więc zmiany w VALORANCIE nie mogły być przełomowe. Dlatego do gry zawitały poprawki do nowej mapy Breeze oraz samych agentów. Nie zabrakło także usprawnień dla samego systemu rozgrywki. Pełny opis znajdziecie poniżej.

NOWY TRYB

  • Do gry zawitał nowy tryb Replikacja, o którym więcej przeczytacie tutaj.

AKTUALIZACJA MAPY – BREEZE

  • Ograniczono wizję nad drewnianymi drzwiami na środku i metalowymi drzwiami na A.
  • Poprawiono kolizję graczy w różnych miejscach.
  • Naprawiono kilka luk na mapie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli zaklinować się między ścianą Sage a mechanicznymi drzwiami na Breezie (lub Ascencie).

AKTUALIZACJE SYSTEMU GRY

  • Do gier niestandardowych w trybie turniejowym dodano przerwy taktyczne.
    • W trakcie całej gry każda drużyna może poprosić o 2 przerwy taktyczne.
    • Przerwy taktyczne trwają 60 sekund.
    • Przerwy taktyczne na czas ich trwania zatrzymują wszystkich graczy.
    • W przypadku pauz technicznych dostępna jest wciąż opcja „Zatrzymaj czas w grze”.
  • Poprawiono synchronizację wizualną smug po pociskach i efektów trafień dla obserwatorów.
    • Powinno to ograniczyć sytuacje, kiedy gracz zdawał się ginąć, zanim został trafiony pociskiem, co mogło zaburzać odbiór e-sportowej transmisji.
  • Dostosowano kolor umieszczanych przedmiotów użytkowych na minimapie, tak aby odpowiadały kolorowi drużyny u obserwatorów.
  • Dostosowano kolor nazw w HUD-zie ekwipunku gracza, by odpowiadał kolorowi drużyny.
  • Zwiększono przestrzeń między opcjami „Faza końcowa gry” oraz „Zatrzymaj czas w grze” w grach niestandardowych, by zapobiec przypadkowym kliknięciom.
  • Poprawiono działanie urządzeń zaciskowych w przypadku dużych opóźnień.
  • Dokonano drobnych optymalizacji wydajności interfejsu w grach.

AGENCI

  • U obserwatorów dodano kolory drużyn dla umiejętności umieszczanych przez agentów.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Mgławica Astry była nieco przesunięta po uformowaniu się w pełni.
  • Naprawiono efekty trafień pociskami w Sowi Dron Sovy, które pojawiały się w nieprawidłowych miejscach.
  • Naprawiono błędy związane z różnymi agentami i nieprawidłowymi ikonami obrażeń dla umiejętności, które były widoczne na liście zabójstw.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego dźwięk Nanoroju Killjoy był przerywany, kiedy Nanorój został zniszczony zaraz po aktywacji.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Szperacze Skye nie pokazywały liczby dotkniętych wrogów w raporcie z bitwy.
  • Omen nie może już upuścić Spike’a ani broni podczas rzucania Z Cieni.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Bot Alarmowy Killjoy wyświetlał błyszczące efekty wizualne, będąc niewidzialnym.

NERF Viper

  • Natychmiastowy rozpad otrzymywany w momencie wejścia w dym Viper lub przejścia przez jej ścianę zmniejszono z 50 do 30 pkt.

SYSTEMY GRY

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego bronie mogły być natychmiast przeładowywane po spamowaniu przycisku podniesienia kuli.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego dźwięk był ściszany o 5 dB.

BRONIE

  • Naprawiono występujące w widoku pierwszoosobowym efekty śniegu, które sporadycznie pojawiały się podczas strzelania.

TRYB RANKINGOWY

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego miejsce w tabeli rankingowej było niewidoczne na odznace rangi aktu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego w tabeli rankingowej widoczne były progi oceny rankingowej dla poprzednich aktów.
    • Od teraz widoczny powinien być wyłącznie próg oceny rankingowej dla aktualnego aktu.