Respawn.pl

Patch 11.16 już na serwerach League of Legends!

Autor: Krzysztof Sarna

Już jest! Patch 11.16 zawitał na oficjalne serwery League of Legends. Co takiego nam przyniósł? A no bardzo wiele zmian. Wielu bohaterów doczekało się zmian, spośród których największe możemy dostrzec u Karmy i Sony.

Wielu bohaterów zostało znerfionych, wielu bohaterów otrzymało wzmocnienia. Jeśli chodzi o obniżki, to nie będziemy mieli dobrych informacji dla fanów Lee Sina czy Xin Zhao, wszak temu pierwszemu zmniejszono procenty wszechwampiryzmu, a Xinowi zabrano trzy punkty obrażeń.  Sprawdźcie zatem, co jeszcze zmienia Patch 11.16!

Bohaterowie:

Diana

  • Umiejętność bierna – Ostrze Księżycowej Poświaty – (Obrażenia przeciwko niepotężnym potworom: 300% -> 250%).

Fiora

  • E – Szermierka (Czas odnowienia: 11/9,5/8/6,5/5 sek. -> 11/10/9/8/7 sek.).

Jarvan IV:

  • Umiejętność bierna – Bojowy Rytm (Obrażenia: 8% aktualnego zdrowia celu -> 10% aktualnego zdrowia celu).
  • R – Kataklizm (Skalowanie dodatkowych obrażeń: 150% obrażeń od ataku -> 180% obrażeń od ataku)

Jhin: 

  • W – Zabójczy Rozkwit (Obrażenia: 50/85/120/155/190 pkt. -> 60/95/130/165/200 pkt.)
  • R – Kurtyna! (Skalowanie minimalnych obrażeń: 20% obrażeń od ataku -> 25% obrażeń od ataku).

Karma:

  • Umiejętność bierna – Rosnący Ogień (Usunięto skrócenie czasu odnowienia przy trafieniu), (skrócenie czasu odnowienia z umiejętności: 2/3,5/5 sek. (na poziomach 1/6/11) -> 5 sek.)
  • Q – Wewnętrzny Płomień – (Podstawowe obrażenia: 90/1135/180/225/270 pkt. -> 70/120/170/220/270 pkt.), (Czas odnowienia: 8/7,/6,5/,6 sek. -> 9/8/7/6/5 sek.), (Koszt: 55 pkt. many -> 45. pkt many).
  • Q2 – Rozbłysk Duszy (Obrażenia początkowe: 25/75/125/175 pkt. -> 40/100/160/220 pkt.)
  • E – Inspiracja (Podstawowa wytrzymałość tarczy: 80/120/160/200/240 pkt. -> 80/125/170/215/260 pkt.), (Dodatkowa prędkość ruchu: 40/45/50/55/60% – 40%).

Lee Sin:

  • W – Żelazna Wola (Wszechwampiryzm: 10/15/20/25/30% -> 5/10/15/20/25%).

Lulu:

  • W – Fanaberia (Czas odnowienia: 15/14/13/12/11 sek. -> 16/15/14/13/12 sek.)
  • R – Szalony Rozrost (Czas odnowienia: 110/95/80 sek. -> 120/100/80 sek.)

Maokai: 

  • Umiejętność bierna – Wyssanie Magii (Uzdrowienie: 5-65 pkt.(+5-13% maks. zdrowia; na poziomach 1-18) – > 5/15/25/35/45/55/65 pkt. (+⅞,5/10/11,5/13/14/15% maks zdrowia; na poziomach 1/6/9/11/13/15/17).
  • E – Rzut Sadzonką (Obrażenia wybuchu: 25/50/75/100/125 pkt. (+7/7,25/7,5/7,75/8% (+0,8% na 100 pkt. mocy umiejętności) maks. zdrowia celu) -> 20/45/70/95/120 pkt. (+7/7,25/7,5/7,75/8% (+0,7% na 100 pkt. mocy umiejętności) maks. zdrowia celu).

Nunu i Willump:

  • Podstawowe statystyki (prędkość ruchu: 340 jedn. -> 345 jedn.).
  • E – Salwa Śnieżek (Skalowanie obrażeń od każdej śnieżki: 6% mocy umiejętności -> 10% mocy umiejętności), (Skalowanie całkowitych obrażeń: 54% mocy umiejętności -> 90% mocy umiejętności).

Shaco:

  • Q – Podstęp (Efekt wizualny pomarańczowego dymu Shaco nie wyświetla się już z perspektywy wroga, dy umiejętność zostanie użyta we mgle wojny.)
  • R – Halucynacje (Gdy klon Shaco zniszczy totem, nie będzie już ignorował wszystkich poleceń i próbował wielokrotnie obrać ścieżkę powrotną do Shaco.), (Gdy klon Shaco nie otrzyma żadnych poleceń przez 10 sek., nie będzie już próbował wrócić do Shaco.), ( Niszczenie totemów przez klon Shaco teraz prawidłowo nagradza Demonicznego Błazna złotem.), (Gdy klon Shaco zginie w wyniku otrzymania obrażeń odbitych, będzie teraz prawidłowo eksplodował, tworząc niewielkie Zabawki Niespodzianki.) 

Sivir:

  • W – Rykoszet (Skalowanie obrażeń: 30/40/50/60/70% obrażeń od ataku -> 30/45/60/75/90% obrażeń od ataku).

Sona: 

  • Umiejętność bierna – Akord Potęgi  – (Accelerando: Podstawowe umiejętności Sony zapewniają  jej stałe ładunki Accelerando. Bohaterka zyskuje +0,5 jedn. przyspieszenia podstawowych umiejętności za każdy ładunek, aż do limitu 60 jedn. Po osiągnięciu 60 jedn. przyspieszenia podstawowych umiejętności nie otrzymuje już dodatkowych ładunków Accelerando, ale za to czas odnowienia jej superumiejętności zostaje skrócony o 1,5 sek. za każdym razem, gdy powinna dostać ładunek Accelerando) ; Poczekaj z tą nutą!:  Teraz utrzymuje się po wskrzeszeniach (np. przez superumiejętność Zileana czy po aktywacji efektu biernego Anioła Stróża).
  • Q – Hymn Odwagi – Koszt:( 75/80/85/90/95 pkt. many -> 50/55/60/65/70 pkt. many); Każdy pocisk Twój: Teraz przyznaje ładunek Accelerando za każdy pocisk, który trafi wrogiego bohatera; Zwrot many za przyznanie aury:  Przyznanie sojusznikowi aury Hymnu Odwagi nie zwraca już 30 pkt. many za każde rzucenie tego zaklęcia.
  • W – Aria Wytrwałości – Koszt: (105/110/115/120/125 pkt. many -> 80/85/90/95/100 pkt. many); Każda Tarcza Twa: Aura Arii Wytrwałości przyznaje teraz ładunek Accelerando za każdym razem, gdy uleczysz innego rannego sojusznika lub ochronisz go przed obrażeniami o wartości co najmniej 25-125 pkt., używając tarcz aury ; Zwrot many za przyznawanie aury: Przyznanie sojusznikowi aury Arii Wytrwałości nie zwraca już 30 pkt. many za każde rzucenie tego zaklęcia.
  • E – Pieśń Prędkości – Koszt:90 pkt. many – 65. pkt many
  • R – Crescendo – Skrócenie czasu odnowienia umiejętności: Nie skraca już czasu odnowienia umiejętności podstawowych Sony ; Mam Na Ciebie Oko: Trafia bohaterów -? Trafia bohaterów, stwory i potwory.

Tahm Kench: 

  • Umiejętność bierna – Smakosz – (Obrażenia podstawowe: 12-60 pkt. (na poziomach 1-10) -> 8-60 pkt. (na pziomach 1-18)
  • Q – Smagnięcie językiem (Leczenie podstawowe: 15/20/25/30/35 pkt. -> 10/15/20/25/30 pkt.)

Vladimir: 

  • Umiejętność bierna – Krwiożerczy Pakt (Konwersja mocy umiejętności na dodatkowe zdrowie: 140% – 160%); (Konwersja dodatkowego zdrowia na moc umiejętności: 2,5% -> 3,3333333%).

Xin Zhao: 

  • Podstawowe statystyki – (Obrażenia od ataku: 66 pkt. (poziom 1) -> 63 pkt. (poziom 1)

Ziggs: 

  • Podstawowe statystyki – (Mana: 420 pkt. (poziom 1) -> 480 pkt. (poziom 1)
  • E – Hextechowe Miny (Podstawowe obrażenia każdej miny: 40/75/110/145/180 pkt. -> 30/70/110/150/190 pkt.) ; (Spowolnienie: 30/35/40/45/50% -> 10/20/30/40/50%)

Przedmioty:

  • Tajemnicza pieczęć – (Moc umiejętności postrachu za każdy ładunek chwały: 5 pkt. -> 4 pkt.) ; (Liczba ładunków chwały traconych po śmierci: 4 -> 5)
  • Odkupienie – (Leczenie interwencją: 180-360 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika) -> 200-400 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika)) ; (Czas odnowienia interwencji: 120 sek. -> 90 sek.)

Wszystkie zmiany i szczegółowe opisy przetasowań w Patchu 11.16 zastaniecie pod tym odnośnikiem.