432
Premiera testowej wersji Counter-Strike 2 nie obyła się bez różnorakich bugów. Tuż przed końcem tygodnia deweloperzy Valve pokusili się o aktualizację, naprawiającą wiele błędów systematycznie zgłaszanych przez społeczność gry.
[ UI ]
- Poprawki dla interfejsu.
- Usunięto interfejs kontraktu Trade-Up dla ograniczonego testu.
- Naprawiono wiele elementów pojawiających się w panelu inspekcji.
[ Dźwięk ]
- Usunięto błąd z niewłaściwą indentyfikacją urządzenia podczas wyboru domyślnego urządzenia audio.
- Dodano wizualizację dźwięków upuszczania broni na minimapie.
- Zmniejszono głośność niektórych dźwięków na mapie Dust 2.
- Dodano brakujące dźwięki interfejsu użytkownika.
- Zmniejszono głośność granatu błyskowo-hukowego i intensywność efektu ściszania głośności.
- Zmniejszono stereofoniczne rozprzestrzenianie się eksplozji granatów.
- Naprawiono fazowanie z dźwiękiem bonusu zabójstwa w trybie deathmatch.
[ Rozgrywka ]
- Naprawiono różne awarie gry.
- Dymne dziury po nabojach są teraz naprawione względem kamery pierwszoosobowej.
- Granaty dymne upuszczone w małych szczelinach nie wybuchają już po niewłaściwej stronie cienkich ścian.
- Gracze nie mogą już podnosić broni będąc martwym podczas meczu turniejowego.
- Naprawiono upuszczanie broni podczas intra drużyny.
- Naprawiono zacinanie się +voicerecord, gdy było przytrzymywane podczas wprowadzenia zespołu i puszczone później.
- Wiadomości czatu wysyłane podczas zakończenia meczu nie pokazują już graczy jako *MARTWYCH*, jeśli byli martwi na koniec ostatniej rundy.
- Naprawiono obsługę klawiszy wejściowych gry, takich jak +voicerecord, gdy panorama jest aktywna.
[ Grafika ]
- Naprawiono migotanie z MSAA.
- Naprawiono błąd związany z wyświetlaniem dymu.
- Naprawiono problem ze szklaną powierzchnią, gdy funkcja MSAA jest wyłączona.
- Zaktualizowano różne wykończenia broni w oparciu o opinie społeczności.
Więcej informacji o Counter-Strike 2 znajdziecie w naszej specjalnej zakładce