Respawn.pl

Play rozpoczyna współpracę z CD PROJEKT RED!

Autor: Marcin Skrętkowicz
Cyberpunk

Play i CD PROJEKT RED łączą siły. Nadchodzącej premierze gry Cyberpunk 2077 będą towarzyszyć liczne atrakcje przygotowane przez Play z myślą o fanach gry i nie tylko. Pierwszą z nich jest konkurs, a w nim do wygrania… własny mural na jednej z warszawskich kamienic!

Cyberpunk 2077 to gra role-playing rozgrywająca się w tętniącym życiem i technologią otwartym świecie wzmocnionych cybernetycznie ulicznych wojowników, groźnych netrunnerów i błyskotliwych korpohakerów. Gracze wcielają się w postać V — cyberpunka stawiającego pierwsze kroki w najniebezpieczniejszym mieście przyszłości. Opowieść V oraz rozbudowane misje poboczne zaoferują dziesiątki godzin rozgrywki pełnej skomplikowanych moralnie wyborów. Ich konsekwencje wpłyną na przyszłość V oraz bohaterów, których spotka na swojej drodze. Akcja gry Cyberpunk 2077 — zdobywczyni ponad 200 nagród — umiejscowiona jest w uniwersum klasycznego systemu fabularnego Cyberpunk 2020.

Play przez najbliższy czas będzie promował grę Cyberpunk 2077 wraz z CD PROJEKT RED. Operator wspólnie z polskim studiem tworzącym i wydającym gry wideo przygotował szereg niespodzianek, które będą ogłaszane w najbliższym czasie. Pierwszą z nich jest niecodzienny konkurs, który rozpoczął się w piątek, 6 listopada i potrwa do 23 listopada.

Najlepszy fanart stanie się muralem
Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu fanartu przedstawiającego markę Play w świecie z gry Cyberpunk 2077. Zwycięska praca zostanie przeniesiona w formie muralu na ścianę kamienicy przy ul. Brackiej 25 w Warszawie. Aby wziąć udział w konkursie, należy opublikować swoją pracę na profilu na Instagramie, oznaczyć w poście @play_polska i dodać hasztagi #PlayCyberpunk2077 oraz #TeamPlay💜. Co ważne, praca musi być wykonana techniką cyfrową. Szczegółowe informacje o konkursie są dostępne w Regulaminie oraz wyróżnionej relacji na profilu Play na Instagramie. Wyniki zostaną ogłoszone 26 listopada, ale wcześniej Play skontaktuje się ze zwycięzcami w wiadomości prywatnej.

Przypomnijmy, że premiera gry Cyberpunk 2077 będzie miała miejsce 10 grudnia. Konkurs trwa natomiast do 23 listopada. Za komunikację akcji odpowiada MediaCom Beyond Advertising i agencja Plej, a za realizację muralu Good Looking Studio.