1,4K
Valve zaprezentowało drugą w tym tygodniu aktualizację do CS:GO, co nie ukrywajmy, zaskoczyło społeczność. Tym razem do gry zawitały poprawki dotyczące czterech map.
Nie licząc aktualizacji do CS:GO, które pojawiły się w tym tygodniu, ostatnie zmiany w grze mieliśmy 18 listopada. Od tamtej pory trwała cisza ze strony Valve, aż do aktualizacji z 14 grudnia, gdzie zaprezentowano między innymi nową odznakę na rok 2023 i przeceniono naklejki z Majora. Więcej o tej aktualizacji przeczytacie tutaj. Natomiast chwilę po północy z 16 na 17 grudnia Valve ponownie wypuściło aktualizację, dodając do gry sporo poprawek między innymi na Anubis.
[MAPY CS:GO]
Anubis
- Naprawiono miejsca, w których broń wpadała w głąb świata w pobliżu kanału
- Naprawiono granaty przebijające podłogę fontanny na bombsite A
- Naprawiono powierzchnie, aby uniemożliwić skanowanie
- Skorygowano blokowanie się granatów na całej mapie
- Skorygowano blokowanie się graczy na całej mapie
- Zmniejszono rozmiar wykończenia na środku
- Dodano kolizję do znaków
- Zamknięto różne luki w pikselach
- Wprowadzono drobne optymalizacje
Ancient
- Zwiększono promień wybuchu bomby do 650 z 500
- Spłaszczono wejście do domku na środku
- Odsunięto miejsce odrodzenia się graczy CT o 256 jednostek, opóźniając ich o około jedną sekundę
- Skompresowano bloki rzeczy na B, aby widzieć więcej w linii i dodając więcej miejsce do poruszania się
Boyard
- Naprawiono różne problemy z przenikaniem.
- Naprawiono niesolidne ściany przy wejściu Terrorystów.
- Usunięto pachołek drogowy na obszarze bombowym
- Dodano wiadro do heaven’u, aby zablokować prostą linię strzału/wzroku
Chalice
- Dodano brakującą nawigację
- Usunięto exploity