Twórcy PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS ostatnio ogłosili wprowadzenie samochodu terenowego, a teraz ujawniają szczegóły dotyczące nowej mapy oraz systemu dźwięków. Dobra zmiana zmierza w kierunku graczy!
Bluehole najpierw poinformowało użytkowników Steam o standaryzowaniu elementów audio gry – dzięki czemu, gdy będziemy jechać Dacią, to usłyszymy prawdziwą Dacię. Wydawcy zapowiadają, że dopracują każdy szczegół: odgłos silnika, dźwięk skrzyni biegów, jak i sprzęgła, wydźwięk działania na powierzchnię ziemi, odgłos hamulców, kołków obrotowych, a także cały szereg pomniejszych rzeczy. Oprócz pracy nad pojazdami zostały zapowiedziane udoskonalenia innych brzmień, jak na przykład ulepszony system lokalizacji dźwięku, dlatego też w planach są “sample” własnej produkcji, w studiu filmowym. A ciekawsze jest to, że za nowe odgłosy odpowiada Polak – Marek Krasowski. Co więcej, ekipa PUBG przygotowała filmik dla wiernych fanów z pracy nad ulepszeniami. Pełne oświadczenie można przeczytać tutaj.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=aHIv35aHVF8]
Miramar
Oprócz zmian w fonii zostały ujawnione szczegóły nowej mapy – pustyni. Nazywa się Miramar i dostaniemy ją w tzw. aktualizacji 1.0, a wcześniej uzyskamy możliwość zagrania na serwerze testowy – niestety jeszcze nie określono kiedy i w jakim momencie. Lokalizacja będzie zupełnie inna niż wszystkie, surowa w swojej prostocie – spójrzcie na screenshoty!
Pustynia dodatkowo będzie podzielona na “dzielnice”. Każda z nich charakteryzuje się innymi szczegółami.
- Los Leones
- El Pozo
- Monte Nuevo
- Valle del Mar
- La Cobreria
- San Martin
- Pecado
- Chumacera
Opisy dystryktów można znaleźć w odzewie do graczy.
Mapę w swojej pełnej okazałości będziecie mogli zobaczyć już dzisiaj, a to dzięki ceremonii rozdania nagród The Game Awards – więcej informacji tu. Wydawcy nie byliby sobą, gdyby czegoś jeszcze nie pokazali. Zapowiedzieli, że na nowej planszy oraz na starszej – “Erangel”, zobaczymy pojazdy wodne! Oto – skuter.
Meet Aquarail, a new vehicle coming to Miramar and Erangel. #ThisIsBattleRoyale pic.twitter.com/adwrF7XHyn
— PLAY BATTLEGROUNDS (@PUBATTLEGROUNDS) 7 grudnia 2017
Oprócz nowości są i oczywistości. Okazane zostały nowe bronie (rewolwer i strzelba myśliwska) – to już kolejne w ciągu tego tygodnia ekskluzywne uzbrojenie, które dostępne jest wyłącznie na piaskowym terenie.
Exclusive @PUBATTLEGROUNDS weapon reveal! Introducing the R45 Revolver from the up and coming desert map. Learn more: https://t.co/qwByZeaZHZ pic.twitter.com/nCSAUhzvwa
— NVIDIA GeForce (@NVIDIAGeForce) 6 grudnia 2017
We’re very happy to reveal another new weapon – Win94. It’s a world spawn and a desert map exclusive. #ThisIsBattleRoyale pic.twitter.com/lfWInzCL7K
— PLAY BATTLEGROUNDS (@PUBATTLEGROUNDS) 6 grudnia 2017
Aktualizacja 1.0 szykuje wiele zmian, być może zostaniemy zaskoczeni i zostanie wgrana – “live” wraz z premierą wydania Xbox‘owego – 12 grudnia. Widać, że Bluehole nie próżnuje, a wciąż udoskonalana swój twór, to dobry znak dla sceny esportowej, bo dzięki częstym “update’om” będzie ciągle coś świeżego do “ogrania”, a to pozytywnie wpłynie na ilość użytkowników.