Respawn.pl

Potężne zmiany w PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS!

Autor: Patryk Gwarek

Twórcy PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS ostatnio ogłosili wprowadzenie samochodu terenowego, a teraz ujawniają szczegóły dotyczące nowej mapy oraz systemu dźwięków. Dobra zmiana zmierza w kierunku graczy!

 

Bluehole najpierw poinformowało użytkowników Steam o standaryzowaniu elementów audio gry – dzięki czemu, gdy będziemy jechać Dacią, to usłyszymy prawdziwą Dacię. Wydawcy zapowiadają, że dopracują każdy szczegół: odgłos silnika, dźwięk skrzyni biegów, jak i sprzęgła, wydźwięk działania na powierzchnię ziemi, odgłos hamulców, kołków obrotowych, a także cały szereg pomniejszych rzeczy. Oprócz pracy nad pojazdami zostały zapowiedziane udoskonalenia innych brzmień, jak na przykład ulepszony system lokalizacji dźwięku, dlatego też w planach są “sample” własnej produkcji, w studiu filmowym. A ciekawsze jest to, że za nowe odgłosy odpowiada Polak – Marek Krasowski. Co więcej, ekipa PUBG przygotowała filmik dla wiernych fanów z pracy nad ulepszeniami. Pełne oświadczenie można przeczytać tutaj.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=aHIv35aHVF8]

a53f886a975b6ceef63e5d715a139bcbc7bd58f7

Miramar

Oprócz zmian w fonii zostały ujawnione szczegóły nowej mapy – pustyni. Nazywa się Miramar i dostaniemy ją w tzw. aktualizacji 1.0, a wcześniej uzyskamy możliwość zagrania na serwerze testowy – niestety jeszcze nie określono kiedy i w jakim momencie.  Lokalizacja będzie zupełnie inna niż wszystkie, surowa w swojej prostocie – spójrzcie na screenshoty!
Miramar main.jpg.bda5c289572626d7a334e5ed7589e8f1 Miramar 4.jpg.6e94490646aaf6c8667e2d5126ad89bc Miramar 3.jpg.9eb0fa6ae60d18e471f0135ea2d97aea Miramar 2.jpg.d4d0ec661e889dec85aacc101691b2fe Miramar 1.jpg.b05831862e25365a44182425590aa30f d75a0e8869773c8650230c58241aa2b5ea54e5a7

 Pustynia dodatkowo będzie podzielona na “dzielnice”. Każda z nich charakteryzuje się innymi szczegółami.

  • Los Leones
  • El Pozo
  • Monte Nuevo
  • Valle del Mar
  • La Cobreria
  • San Martin
  • Pecado
  • Chumacera

Opisy dystryktów można znaleźć w odzewie do graczy.

Mapę w swojej pełnej okazałości będziecie mogli zobaczyć już dzisiaj, a to dzięki ceremonii rozdania nagród The Game Awards – więcej informacji tu. Wydawcy nie byliby sobą, gdyby czegoś jeszcze nie pokazali. Zapowiedzieli, że na nowej planszy oraz na starszej – “Erangel”, zobaczymy  pojazdy wodne! Oto – skuter.

Oprócz nowości są i oczywistości. Okazane zostały nowe bronie (rewolwer i strzelba myśliwska) – to już kolejne w ciągu tego tygodnia ekskluzywne uzbrojenie, które dostępne jest wyłącznie na piaskowym terenie.

Aktualizacja 1.0 szykuje wiele zmian, być może zostaniemy zaskoczeni i zostanie wgrana – “live” wraz z premierą wydania Xbox‘owego – 12 grudnia. Widać, że Bluehole nie próżnuje, a wciąż udoskonalana swój twór, to dobry znak dla sceny esportowej, bo dzięki częstym “update’om” będzie ciągle coś świeżego do “ogrania”, a to pozytywnie wpłynie na ilość użytkowników.