Respawn.pl

Rosjanie w Counter-Strike 2 powinni otrzymać swój serwer. Gracz proponuje idealne rozwiązanie dla społeczności!

Autor: Michał Maćkowski

Rosjanie to jedni z najbardziej znienawidzonych graczy przez społeczność Counter-Strike. Dlatego też gracze kombinują, jak spowodować, aby nie trafiać na nich podczas rozgrywki.

Pomysłów na to, aby rozdzielić Europę od Rosjan w Counter-Strike było już naprawdę sporo, jednak bez chęci ze strony producenta, najprawdopodobniej do tego nigdy nie dojdzie. To jednak najnowsza propozycja od jednego z graczy, może faktycznie zostać niedługo wprowadzona, bowiem dostępna jest już do wielu lat w innych grach.

Rosjanie w Counter-Strike 2 mogliby otrzymać swój własny region

Użytkownik o nicku Big-Amir na Reddicie pochwalił się ciekawym pomysłem, który dodany został już w wielu grach. Gracz zaproponował bowiem, żeby w Counter-Strike 2 doszło do podziału na regiony, przez co gracze sami mogliby wybierać, w którym regionie chcieliby grać. W CS:GO sytuacja była nieco inna, bowiem graczom dobierało serwer zależnie od ustawionego maksymalnego pingu.

Taka zmiana pozwoliłaby graczom wybierać, na których regionach chcą grać. Taką opcję, jednak bardziej rozbudowaną gracze mają między innymi w League of Legends, gdzie każde konto przypisane jest do danego regionu. Natomiast we wpisie na Reddit propozycja jest nieco inna, bowiem gracz mógłby na bieżąco zmieniać regiony.

What if we had this in CS2?
by u/Big-Amir in GlobalOffensive

Druga możliwość jeszcze bardziej pomogłaby dopasować do nas innych graczy. Wszystko bowiem poprzez zadeklarowanie drugiego języka, jakim moglibyśmy się komunikować w zespole. Podstawowym byłby angielskie, ale jak dobrze wiemy, wielu graczy z Rosji nie radzi sobie dobrze w komunikacji w innym języku.

Jezyk w CS2

To na ten moment jedynie propozycja

Counter-Strike 2 aktualnie przebywa w fazie testów i nieliczne grono graczy ma dostęp do gry. To jednak w przyszłości takie rozwiązanie z pewnością bardzo dobrze byłoby przyjęte przez graczy, szczególnie że w innych popularnych grach sieciowych, taka możliwość jest już dostępna.