1,3K
Dzisiejsza aktualizacja dla CS:GO niesie kolejne zmiany dla Steam Input. Oprócz tego, naprawiono między innymi problem wskazany przez jednego z profesjonalnych graczy, a mianowicie Robina “ropza” Koola.
[ STEAM INPUT / KONTROLER ]
Uwaga dla użytkowników kontrolerów: Pamiętaj, aby ponownie zastosować ustawienia domyślne z menu konfiguracji kontrolera w nakładce Steam.
- Różne domyślne zmiany przypisania klawiszy tylko dla kontrolerów. Menu kołowe szybkiego zakupu są uruchamiane za pomocą D-Pada i bumperów, gdy aktywny jest BuyZoneLayer.
- Uproszczony zestaw warstw zastępujących działanie promieniowe. Domyślnie prawy drążek służy do sterowania radialem. Jeśli XYAB są powiązane z przyciskiem kołowym, zamiast tego używany jest lewy drążek.
- Poprawki dla DeathMatch BuyZoneLayer.
- Menu kołowe konsoli/szybkiego zakupu mają ten sam układ, co konwencjonalne menu zakupów.
- Wsparcie martwej strefy kontrolera: Naprawiono sterowanie menu odradzania. Naprawiono sterowanie dronem.
- Znany problem: przypisanie przycisków w warstwach przesłonięcia akcji nie są wyświetlane w glifach w wierszu.
[ UI ]
- Uwaga dla użytkowników „radial_quickinventory.txt”: możesz ustawić „cl_quickinventory_filename”, aby wskazywał inną nazwę pliku w tym samym katalogu.
- radial_quickinventory.txt: dodano pole „ROTATION_OFFSET”, które obróci cały radial o podaną liczbę stopni.
- Quick Inventory i Quick Grenade Radial: naprawiono brak wyświetlania brakujących przedmiotów (miny uderzeniowe, tarcze itp.).
- Różne poprawki wbudowanych glifów przycisków (w toku).
[ RÓŻNE ]
- Dodano convar serwera sv_max_allowed_developer, która określa najwyższą wartość programistyczną dla podłączonych klientów.
- getpos i getpos_exact są teraz chronione przed oszustwami.