Respawn.pl

Steam Input, poprawki dla UI – Aktualizacja CS:GO 18.02.2022

Autor: Filip Woszczek
aktualizacja cs:go

Dzisiejsza aktualizacja dla CS:GO niesie kolejne zmiany dla Steam Input. Oprócz tego, naprawiono między innymi problem wskazany przez jednego z profesjonalnych graczy, a mianowicie Robina “ropza” Koola.

[ STEAM INPUT / KONTROLER ]

Uwaga dla użytkowników kontrolerów: Pamiętaj, aby ponownie zastosować ustawienia domyślne z menu konfiguracji kontrolera w nakładce Steam.

  • Różne domyślne zmiany przypisania klawiszy tylko dla kontrolerów. Menu kołowe szybkiego zakupu są uruchamiane za pomocą D-Pada i bumperów, gdy aktywny jest  BuyZoneLayer.
  • Uproszczony zestaw warstw zastępujących działanie promieniowe. Domyślnie prawy drążek służy do sterowania radialem. Jeśli XYAB są powiązane z przyciskiem kołowym, zamiast tego używany jest lewy drążek.
  • Poprawki dla DeathMatch BuyZoneLayer.
  • Menu kołowe konsoli/szybkiego zakupu mają ten sam układ, co konwencjonalne menu zakupów.
  • Wsparcie martwej strefy kontrolera: Naprawiono sterowanie menu odradzania. Naprawiono sterowanie dronem.
  • Znany problem: przypisanie przycisków w warstwach przesłonięcia akcji nie są wyświetlane w glifach w wierszu.

[ UI ]

  • Uwaga dla użytkowników „radial_quickinventory.txt”: możesz ustawić „cl_quickinventory_filename”, aby wskazywał inną nazwę pliku w tym samym katalogu.
  • radial_quickinventory.txt: dodano pole „ROTATION_OFFSET”, które obróci cały radial o podaną liczbę stopni.
  • Quick Inventory i Quick Grenade Radial: naprawiono brak wyświetlania brakujących przedmiotów (miny uderzeniowe, tarcze itp.).
  • Różne poprawki wbudowanych glifów przycisków (w toku).

[ RÓŻNE ]

  • Dodano convar serwera sv_max_allowed_developer, która określa najwyższą wartość programistyczną dla podłączonych klientów.
  • getpos i getpos_exact są teraz chronione przed oszustwami.