STS, największy bukmacher w Polsce, podpisał umowę sponsorską z Polską Ligą Esportową. Na jej mocy STS uzyskał tytuł oficjalnego bukmachera topowych rozgrywek esportowych w kraju. Z tej okazji STS i Polska Liga Esportowa organizują mecz gwiazd, w którym weźmie udział dziesięciu czołowych zawodników polskich drużyn.
STS i Polska Liga Esportowa rozpoczną współpracę od organizacji meczu gwiazd w CS:GO. Na wirtualnym polu bitwy zmierzy się ze sobą dziesięciu zawodników czołowych polskich drużyn, wybranych spośród: Furlan (AGO Esports), peet (SEAL Esports), minise (PRIDE), Luz (PRIDE), stark (Venatores), reatz (PRIDE), tecek (Venatores), TOAO (AGO Esports), nawrot (Izako Boars), LTN (Pompa Team), kamil (Izako Boars) oraz morfan (Izako Boars).
Z nich fani w specjalnym głosowaniu wybiorą kapitanów dwóch drużyn. Potrwa ono od 15 do 28 lutego za pośrednictwem strony www.sts.pl/pl/mecz-gwiazd. Dwóch zawodników z największą liczbą głosów wcieli się w rolę kapitanów i 1 marca na żywo wybierze składy, z którymi stanie do pojedynku w CS:GO. Mecz gwiazd odbędzie się 9 marca o godz. 18. Stream z rozgrywki będzie dostępny na kanale Twitch.tv inetkoxTV.
STS wspiera polski esport. Współpracujemy z ‘innocentem’ – jednym z najbardziej utalentowanych zawodników CS:GO w Polsce – jesteśmy także oficjalnym bukmacherem Izako Boars. Podpisanie umowy sponsorskiej z Polską Ligą Esportową jest kontynuacją działań, których celem jest status preferowanego bukmachera wśród kibiców esportu w Polsce. Zależy nam także na wsparciu dalszego rozwoju i profesjonalizacji branży esportowej – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Wsparcie STS jest dla nas docenieniem marki Polskiej Ligi Esportowej i dostrzeżeniem dynamicznego rozwoju dyscypliny w Polsce. Rozgrywki oglądało 150-200 tysięcy unikalnych widzów tygodniowo, a społeczność od lat czekała na regularną ligę. Spełniliśmy te oczekiwania. Dodatkowo esportowcy i drużyny poprzez stały dochód oraz wsparcie organizacyjne sprawniej przechodzą przez proces profesjonalizacji. W esporcie chcemy stosować modele marketingowe ze sportu tradycyjnego, bo od samego początku współpracy z STS bardzo pozytywnie wpływają one na rozwój produktu. Polski rynek jest jednym z najciekawszych w całej Europie – stwierdził Krzysztof Stypułkowski, Prezes Fantasy Expo.