Respawn.pl

Tryb zbrojownia, nowa skrzynka i kolekcje broni – Aktualizacja CS2 03/10/2024

Autor: Maks Bartosik
Aktualizacja CS2

Niesamowite, po prostu niesamowite. Po prawie miesiącu oczekiwania w końcu doczekaliśmy się tego dnia. Dziś pojawiła się nowa aktualizacja CS2, która wprowadziła do gry nowy tryb!

Siadaliśmy jak do telenoweli, żeby właśnie czekać na ten dzień, który dziś nastał. Valve dosłownie przed chwilą wypuściło aktualizację CS2, w której znalazł się nowy tryb. Jego nazwa brzmi “The Armory” i działa na zasadzie Battle Pass z Fortnite. Po wykupieniu przepustki będziemy mogli zdobywać żetony i wymieniać je na nagrody – skiny z nowych kolekcji. Przepustka kosztuje 61 złotych i można ją zakupić w menu Zbrojowni. A to nie wszystko, co wprowadza do gry nowa aktualizacja CS2!

Zdjęcie

Aktualizacja CS2 i nowa skrzynka!

Dzisiejsza aktualizacja CS2 to nie tylko nowa operacja, ale też nowa skrzynka “The Gallery Case”, w której dodano siedemnaście nowych skinów, w tym nową skórkę do AK-47 i M4A1-s. Złotym przedmiotem specjalnym w The Gallery Case są noże Kukri. Skiny z nowej operacji możecie zobaczyć poniżej, a także w naszym specjalnym artykule, do którego link znajdziecie tutaj.

Aktualizacja CS2 w końcu przyniosła zapowiadane breloki!

Jednak to nie wszystko, co wprowadziła nowa aktualizacja CS2. Pojawiły się także długo zapowiadane breloki, które można przyczepić do broni jako dekorację. Poniżej możecie zobaczyć przykładowy sposób ich wykorzystania:

I na tym również nie kończy się lista rzeczy, które wprowadza nowa aktualizacja CS2. Valve dodało trzy nowe kolekcje skinów. Jedna z nich związana jest z mapą Overpass, kolejna nosi nazwę Graphic Collection, a trzecia to Sport and Field Collection.

Aktualizacja CS2 - kolekcja Overpass

I jeszcze na koniec, nowa aktualizacja CS2 przyniosła nam też małą kolekcję naklejek. Możecie je zobaczyć poniżej:

94a1511e9976a75d4f5e1a3472cf5fea0507df71

Pełna lista zmian, które wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2:

ChatGPT powiedział:

[ZBROJOWNIA]

  • Zbrojownia jest teraz dostępna w sklepie.
  • Zawiera 3 nowe kolekcje broni, 2 kolekcje breloków, 2 kolekcje naklejek, Galerię i Desert Eagle o specjalnym wykończeniu Heat Treated.
  • Zakup i aktywuj Przepustkę Zbrojowni, aby zacząć zdobywać kredyty Zbrojowni.
  • Postęp w zdobywaniu kredytów następuje, gdy zdobywasz XP z aktywną Przepustką Zbrojowni.
  • Wymień kredyty na przedmioty w Zbrojowni.

[BRELOKI]

  • Wprowadzenie Breloków: dynamicznych przedmiotów, które można umieścić na ulubionej broni. Aktualnie dostępne wyłącznie w Zbrojowni.
  • Przeciągnij i upuść Brelok, aby precyzyjnie umieścić go na wybranej broni. Jedna broń może mieć przypisany tylko jeden brelok na raz.
  • Użyj „Odłączenia Breloka”, aby usunąć go z broni. Brelok wróci do twojego ekwipunku i będzie można go ponownie użyć.
  • Wymiana breloka w Zbrojowni daje trzy darmowe „Odłączenia Breloka”. Dodatkowe odłączenia można zakupić.

[EKWIPUNEK I PRZEDMIOTY]

  • Wszystkie przedmioty nabyte w sklepie w grze (w tym w Zbrojowni), Oferty Wymiany oraz na Steam Community Market są teraz objęte 7-dniowym ograniczeniem wymiany i sprzedaży.
  • Wszystkie naklejki, naszywki i breloki dostępne na Steam Community Market, w Zbrojowni lub na stronach ekwipunku znajomych na Steam można teraz podglądać na swoich przedmiotach.
  • Usunięto możliwość usuwania skrzynek z bronią z ekwipunku.
  • Dodano wybór poziomu zarysowania naklejki podczas nakładania nowych naklejek na broń.
  • Dodano precyzyjny wybór poziomu zużycia naklejki podczas zarysowania istniejących naklejek na broni z ekwipunku. Zarysowane naklejki mogą jedynie zwiększać poziom zarysowania.
  • Dodano opcję natychmiastowego usunięcia naklejek z broni w ekwipunku, oprócz funkcji zarysowania naklejek.
  • Dodano podgląd modułu tabliczki z nazwą na rzeczywistych przedmiotach przy nakładaniu tabliczek z nazwą.
  • Naprawiono kilka przypadków, w których nakładanie tabliczek z nazwą lub naklejek powodowało usunięcie broni z ekwipunku.
  • Personalizacja podstawowej broni, która jest aktualnie wyposażona, automatycznie wyposaży nową, dostosowaną wersję.

[ANIMACJE]

  • Poprawiono pozowanie postaci na dużych pochyłościach.
  • Zmieniono przypinanie i odpinanie stóp we wszystkich przypadkach, aby usunąć agresywnie przechylone postacie (tzw. “MJ lean”).
  • Logika IK przypinania/odpinania stóp nie jest już zależna od niskiego pingu serwera.
  • Stopy IK teraz wracają do pozycji spoczynkowej, jeśli zostały przypięte w znacząco różnej pozie od tej zaplanowanej.
  • Przerobiono animacje biegu, chodzenia i kucania, aby naprawić szerokie lub „nożycowe” ustawienia nóg podczas poruszania się.
  • Zmieniono animacje i zachowanie drabin, aby głowy postaci bardziej odzwierciedlały pozycję kamery gracza, w tym postacie teraz poprawnie wyświetlają kucanie na drabinach.
  • Usunięto przeskakiwanie postaci podczas kucania lub podnoszenia się po skoku oraz zmniejszono przechylanie w animacjach skoku.
  • Naprawiono przeskakiwanie pozycji postaci po spadnięciu z krawędzi.
  • Naprawiono wiele przypadków, w których pozycja postaci mogła subtelnie przeskakiwać podczas poruszania się z powolną bronią.

CZYTAJ TAKŻE: Duża przebudowa składu ENCE nadchodzi – ma dojść do wymiany Polaków!

[ROZGRYWKA]

  • Granaty błyskowe i odłamkowe nie detonują się przedwcześnie po osiągnięciu limitu odbić.

[GRAFIKA]

  • Dodano opcję wyboru wyświetlacza dla trybu pełnoekranowego w ustawieniach wideo.
  • Naprawiono artefakty graficzne efektu ognia w zakładce „Zaawansowane ustawienia wideo”.

[DŹWIĘK]

  • Naprawiono błąd, w którym dźwięki interfejsu nie były poprawnie lokalizowane w grze.
  • Naprawiono problem, w którym dźwięki kroków były słyszalne dla lokalnego gracza, ale nie dla innych graczy i odwrotnie.
  • Naprawiono przypadek, w którym dźwięki rozbryzgów wody dla postaci z ragdoll były błędnie odtwarzane na żywych graczach.
  • Naprawiono przypadek, w którym czat głosowy nie działał na serwerach społeczności.
  • Naprawiono przypadek, w którym przychodzące czaty głosowe czasami nie były zamykane.

[SIEĆ]

  • Dodano opcję telemetrii, aby wyświetlać wykresy opóźnień sieciowych i błędów dostarczenia pakietów.
  • Zmieniono sposób mierzenia błędów dostarczenia pakietów.

[WARSZTAT]

  • Dodano opcjonalną trzecią warstwę do shadera blendu środowiskowego.
  • Dodano mapowanie biplanarne jako opcję dla shaderów środowiskowych.
  • Dodano opcjonalną warstwę wilgoci, możliwą do malowania w Hammerze na materiałach środowiskowych z włączoną tą funkcją.
  • Dodano korekcję koloru, szorstkość i regulacje normalne do shadera roślinności i statycznych nakładek.

[INNE]

  • Usunięto wsparcie dla opcji wiersza poleceń, które były przeznaczone wyłącznie do celów deweloperskich.

[MAPY]

ANCIENT

  • Naprawiono znikającą geometrię.
  • Naprawiono kilka przypadków, w których gracze mogli wykryć ruch gracza przez wodę z drugiej strony mapy.
  • Naprawiono pixel peeki.
  • Naprawiono przypadek, w którym cienie graczy były widoczne przez geometrię.
  • Dostosowano niektóre kolizje dla lepszego poruszania się graczy.

ANUBIS

  • Naprawiono brakującą kolizję.
  • Poprawiono geometrię i kolizje blokujące rzuty granatów.
  • Poprawiono kolizje na niektórych podłogach dla bardziej przewidywalnych rzutów granatów.
  • Naprawiono pixel peeka.
  • Dostosowano kolizje w kilku miejscach dla lepszego poruszania się graczy.

DUST II

  • Naprawiono kolizje na strefie B.

ITALY

  • Dodano do trybu rywalizacji.
  • Naprawiono animacje ptaków.

MIRAGE

  • Naprawiono miejsca, w których C4 mogło utknąć.

NUKE

  • Naprawiono pixel walki.
  • Naprawiono miejsca, w których C4 mogło utknąć.
  • Naprawiono luki w geometrii, gdzie przedmioty mogły się zgubić.
  • Naprawiono znikającą geometrię.

OVERPASS

  • Dostosowano kolizje granatów, aby zapobiec nieprawidłowym odbiciom.