Respawn.pl

TYLER „NINJA” BLEVINS zmierzy się z Polskimi graczami w Warszawie!

Autor: Marcin Skrętkowicz
Ninja

Tyler “Ninja” Blevins zagra z polskimi fanami podczas wydarzenia Ninja’s Night Shift, które odbędzie się na przełomie lutego i marca w Warszawie. Wystartował konkurs, który wyłoni pięciuset graczy do rywalizacji z największą gwiazdą świata gamingu.

Tyler “Ninja” Blevins przyjedzie do Polski! Twórca najpopularniejszego kanału na platformie Twitch zagra w Warszawie z grupą 500 szczęśliwców podczas specjalnego wydarzenia Ninja’s Night Shift. Wielkie granie z Ninją odbędzie się na przełomie lutego i marca w Warszawie (dokładna data i miejsce zostaną ogłoszone wkrótce) i będzie transmitowane na jego kanale na Twitchu dla setek tysięcy widzów na całym świecie. Oprócz możliwości zagrania z Tylerem, aktywacji gamingowej Red Bulla towarzyszy także promocja konsumencka, w której do wygrania są cenne nagrody – między innymi opaski charakterystyczne dla amerykańskiej gwiazdy. Co więcej, po raz pierwszy w historii wizerunek osobowości ze świata gamingu znalazł się na puszce Red Bulla w Polsce.

Tyler “Ninja” Blevins, który do Polski przyjedzie po raz pierwszy, może pochwalić się popularnością i sławą większą niż jakakolwiek inna osoba ze świata gamingu. 27-letni Amerykanin pochodzący z Detroit zaczynał swoją karierę esportową w Halo, ale na szerokie wody wypłynął wraz z falą popularności gier typu Battle Royale. Zaczęło się od H1Z1 i PUBG, a tytuł bezkonkurencyjnego króla Twitcha zdobył grając w Fortnite. O jego popularności świadczą liczby:

  • 20 mln subskrybentów na kanale na YouTube;
  • 12 mln obserwujących na Instagramie;
  • blisko 400 mln wyświetleń streamów na Twitchu (najpopularniejszy kanał na świecie).

W świecie gamingu nie ma dziś większej gwiazdy. Nic dziwnego, że Tyler Blevins rozchwytywany jest przez mainstreamowe media – pojawił się m.in. w talk show Ellen DeGeneres czy Jimmiego Fallona oraz na okładkach ESPN czy magazynu „New York Timesa”. Kilkanaście dni temu Ninja witał Nowy Rok, grając na nowojorskim Time Square między innymi w parze z Neymarem, przyciągając na słynny plac tysiące fanów i setki tysięcy do oglądania transmisji na Twitchu.

Ninja przyjedzie do Warszawy na przełomie lutego i marca na wyjątkowe wydarzenie pod nazwą Ninja’s Night Shift. Wielkie granie z Tylerem odbędzie się w Warszawie wieczorową porą. Szansę zagrania z Amerykaninem dostanie 500 graczy, którzy wykażą się najlepszymi pomysłami i kreatywnością w konkursie prowadzonym na Instagramie oraz na stronie www.redbull.pl/ninjasnightshift. Zadaniem uczestników jest opublikowanie na Instagramie zdjęcia, filmu lub boomeranga pokazującego radość ze zwycięstwa podczas gry, oznaczając profil Red Bull Polska i dodając hashtag #ninjasnightshift. Zadanie nawiązuje do spontanicznych, żywiołowych reakcji Tylera podczas grania, którymi zjednał sobie fanów na całym świecie. W dalszym kroku uczestnicy powinni wejść na stronę www.redbull.pl/ninjasnightshift i wypełnić prosty formularz. Pięciuset autorów zostanie zakwalifikowanych do udziału w wydarzeniu w Warszawie. Konkurs trwa od 14 stycznia do 21 lutego.

Rywalizacja podczas głównego eventu będzie oparta o grę typu Battle Royale w trybie DUO, czyli w dwuosobowych zespołach. Na graczy czekać będzie 5 rund eliminacji, z których do finału przejdzie w sumie 98 osób. W wielkim finale gracze będą mieli okazję zmierzyć się w trzech rundach z Ninją i jego partnerem, którego nazwisko zostanie ogłoszone wkrótce.

Oprócz konkursu, którego nagrodą jest udział w Ninja’s Night Shift, od 14 stycznia do 25 marca prowadzona jest także aktywacja konsumencka pod hasłem „ŻEBY WYGRYWAĆ JAK NINJA”, w której do wygrania jest aż 5 tysięcy nagród. Są nimi opaski sygnowane Ninją i unikalne podkładki pod mysz dla graczy. Aby wygrać, należy kupić dowolną puszkę lub multipack Red Bulla w dowolnym sklepie na terenie całej Polski, zachować paragon i zarejestrować zakup na stronie www.redbull.pl/ninjasnightshift w zakładce KONKURS oraz odpowiedzieć na krótkie pytanie. Co tydzień nagradzanych będzie aż 500 szczęśliwców.

Z okazji aktywacji konsumenckiej skierowanej do środowiska gamingowego Red Bull w Polsce wprowadził na rynek specjalną puszkę z wizerunkiem Tylera Blevinsa. Puszka z Ninją jest dostępna wyłącznie w sieci sklepów Żabka.