196
W ostatnich dniach, Valve postanowiło wypuścić kolejne aktualizacje, które pomogą uporać się z wieloma błędami spowodowanymi między innymi operacją Wildfire. Update, jest kontynuacją poprzednich ulepszeń i znacząco wpłynie na jakość rozgrywki.
Różne
- Przypadki, w których gracze mieli problem z zameldowaniem się do kampanii Gemini, zostały naprawione.
- cl_timeout zostało ograniczone do 30 sekund.
- Zdarzenie weapon_fire, które decydowało o wysyłaniu nieprawidłowej broni, zostało naprawione.
- Dodano brakujące zdarzenie tagrenade_detonate.
- Naprawiono brakujące tekstury dla skinów:
- USP-S | Royal Blue
- P90 | Desert Warfare
- UMP-45 | Corporal
- SCAR-20 | Cyrex
- Polepszono jakość przybliżenia broni SCAR-20.
- Dodano wsparcie dla silnika z 4096 wpisami w tabeli w modelu precache.
Interfejs
- Poprawiono element, który sprawiał że mając wyposażenie medyczne oraz bombę, nie można było wybrać piątego slota.
- Naprawiono problem z przeglądaniem przedmiotów znajdujących się w piątym slocie, gdy miało się ich więcej niż jeden.
- Naprawiono interfejs ekwipunku podczas wstępnego wykonywania działań na przedmiotach (np. przyklejanie naklejek).
- Naprawiono wyświetlanie nieprawidłowych informacji podczas wyszukiwania przedmiotów i ogólnego korzystania z ekwipunku.
- Naprawiono panel z modelem naklejek, posiadający niepoprawne dialogi.
GSLT
- Konta graczy otrzymują od teraz tymczasową blokadę, gdy ich token logowania zostanie zbanowany.
Operacja Wildfire
- Naprawiono błąd w pierwszej misji, przez który zawodnicy, którzy nie wygrali pierwszej rundy nie otrzymywali gwiazdki.
- Dodano zegar w głównym menu misji pokazujący czas pozostały do odblokowania kolejnej misji.
- Naprawiono błąd na ekranie misji, który powodował nie odświeżanie się widoku misji, mimo iż kolejna była już dostępna.
Linux
- Naprawiono błędy powodujące crashe na mapie de_coast oraz innych.