Respawn.pl

Update CS:GO 05.05.2016

Autor: Sergiusz Lelakowski

Na salony Counter-Strike Global Offensive wjechał kolejny update zaserwowany przez nasze kochane Valve. Nie wprowadza on bardzo wiele nowości, aczkolwiek poprawia wiele błędów, między innymi na mapie Nuke. Wszystkie zmiany, które wprowadziła nocna aktualizacja znajdziecie poniżej.

Różne


  • usunięto błąd umożliwiający wykorzystywanie KeyValues,
  • usunięto błąd, który umożliwiał serwerom społeczności ingerowanie w niektóre pliki gracza i ich podmienianie,
  • wprowadzono wsparcie w VBSP (konwersja plików VMF do BSP),
  • wprowadzono wersję bloga w grze przeznaczoną dla Finlandii,
  • okres świąteczny dobiegł końca
  • wprowadzono dwie nowe komendy:
    • cl_weapon_debug_show_accuracy – ukazywanie 12 calowego okręgu, który oznacza zakres trafienia, Efektywny Zasięg,
    • cl_weapon_debug_show_accuracy – ukazywanie 12 calowego okręgu tuż po najechaniu celownikiem na obiekt, bez konieczności oddawania strzału,
    • cl_weapon_debug_show_accuracy_duration (Default 10) – możliwość wyregulowania czasu trwania okręgu,
    • im dłużej strzały trafiają w okręg dzięki zastosowaniu techniki recoil, tym okręg staje się bardziej czerwony.

Audio


  • odległość, z której słyszymy dźwięk zaplantowanej bomby została zwiększona,
  • usunięto bardzo często zdarzający się i uciążliwy błąd związany z niepoprawnym odtwarzaniem dźwięków po zminimalizowaniu gry.

Mapy


Cache

  • poprawienie widoczności mapy (z informacji udzielonych przez osoby chore na daltonizm),
  • poprawiono niektóre tekstury,
  • nowy model ventów (z mida na Bombsite B).
  • na mapie rozmieszczono malutkie wyznaczniki, dzięki którym możemy wycelować granat w dane miejsce,
  • na bombsitach ustawiono naklejki, które sugerują obszar zaplantowania bomby,
  • w “Sun-Roomie” pojawiła się nowa grafika (Thurnip)
  • poprawiony został draw-distance (zanikanie) w Vent Roomie obok bombsite B,
  • usunięty został błąd, który uniemożliwiał graczowi podniesienie broni bezpośrednio pod ventem,
  • usunięto wszystkie miejsca, w których mogła utknąć bomba,
  • naprawiono błąd związany z flashem do ventów od mida,
  • usunięto zbugowane pixele na midzie, spawnie terrorystów, mainie na A oraz na całym bombsite A,
  • poprawiono siatkę .nav (p_NM).

Nuke

  • od teraz granaty odbijane od kontenerów będą miały lepszą celność,
  • poprawiono błąd związany z odtwarzaniem błędnych dźwięków materiału, po którym gracz chodził,
  • optymalizacja pod względem wydajności na mapie,
  • usunięte zostały skrzynie od strony spawnu CT,
  • usunięto ogrodzenie od zewnątrz kurnika (huta),
  • usunięto ogrodzenie z heavena,
  • dźwięki tła, które bezpośrednio nie wpływały na rozgrywkę zostały przyciszone,
  • poprawiono otwieranie i zamykanie drzwi,
  • poprawiono siatkę .nav (Bez),
  • poprawiono działanie z poleceniem +use,
  • naprawiono błąd związany z podwójnymi drzwiami