Respawn.pl

Update CS:GO 16.09.2016

Autor: Sergiusz Lelakowski

W najnowszej aktualizacji CS:GO Valve oficjalnie wprowadza zmiany z wersji beta i poszerza je o kilka innych ulepszeń. W tym nowe dźwięki karabinów snajperskich.

 

Zmiany, które nie występowały w wersji beta, zaznaczyliśmy na niebiesko.

[GAMEPLAY]

– Kamera pierwszoosobowa gracza, obserwatora i w trybie oglądania dema nie będzie dłużej wyświetlać się wyżej niż głowa w trybie trzecioosobowym. Ta zmiana powinna zniwelować nadużycia kamery w trybie pierwszoosobowym, gdzie gracz widzi z takiej perspektywy, że przeciwnik nie jest w stanie dostrzec jego głowy.

– Kiedy kamera pierwszoosobowa jest poprawiona, strzały oddane z teoretycznie różnych lokalizacji po stronie klienta jak i serwera również zostaną dopasowane do siebie, tak aby emitowały poprawne pozycje.

– Animacja po upadnięciu na ziemię zostanie dopasowana do wysokości skoku. Gracz, który zeskoczył z niższej wysokości, będzie potraktowany delikatniej od tego, który skoczył wyżej.

– Usprawniono system blokujący spamowanie przyciskiem kucania. Tak jak wcześniej, gracz który w krótkim czasie wykonuje kilka kucnięć zacznie kucać wolniej. Naprawiono jednak błąd, który umożliwiał automatyczny powrót do pozycji stojącej bez animacji poprzez poruszenie się w trakcie kucania.

– Poprawiono animację kucania w trzeciej osobie, tak aby bardziej pasowała do swojego pierwszoosobowego odpowiednika.

– Animacja po upadnięciu na ziemię będzie delikatniejsza również w przypadku, gdy gracz wyląduje kucając.

– Mołotow nie będzie gaszony przez granat dymny, jeśli będzie znajdował się znacząco pod nim lub nad nim.

– Mołotowy nie będą się rozprzestrzeniały pod zamkniętymi drzwiami.

[DŹWIĘK]

– Wprowadzono nowe dźwięki odblokowywania, przeładowywania i strzelania w zależności od dystansu z AWP, SSG 08, G3SG1 i SCAR-20.

[MAPY]

– Zaimplementowano najnowszą wersję mapy de_cache z niewielkimi poprawkami.

[RÓŻNE]

– Naprawiono hitboxy po stronie serwera, dzięki czemu dokładniej wpasują się w modele po stronie klienta. (Oznacza to, że sytuacje w której strzały oddane dokładnie w model przeciwnika nie powodowały obrażeń będą zniwelowane.)

– Naprawiono błąd, który powodował niespodziewane obracanie modelu postaci również w związku z systemem, który powodował błędy hitboxów (system kompensacji opóźnień).