Respawn.pl

Update CS:GO 20.02.2016

Autor: Sergiusz Lelakowski

Po długo oczekiwanej operacji, przyszedł czas na poprawki związane z rozgrywką. Dzięki niej, naprawiano drobne błędy na nowych mapach, a także poprawiono jakość gry usuwając pewne bugi. Przyjrzyjmy się jej dokładnie.

Rozgrywka

  • Dane misji Gemini odświeżają się od teraz prawidłowo
  • Ulepszono algorytm śledzenia strzałów w głowę z shoutgunów
  • Algorytm śledzenia pocisku poprawnie wyświetla ostatni trafiony strzał
  • Zmieniono harmonogram misji Tuned Blitz dla wszystkich graczy CS:GO
  • Usunięto bug drabiny, który mógł teleportować graczy, gdy byli u jej szczytu
  • Poprawiono rzadko występujący błąd, który sprawia, że gracz mógł utknąć w wybranym miejscu z powodu otrzymania dużej ilości obrażeń
  • Naprawiono crash po stronie serwera, gdy gracze poruszali się wokół func_tracktrains oraz bugi związane z serwerami społeczności
  • Naprawiono timeouty podczas głosowania
  • Naprawiono regresje zestawów muzycznych StatTrak MVP

Mapy

  • Cache
    • Naprawiono różne drobne błędy
  • Safehouse
    • Naprawiono świecące się drzewa
  • Mikla
    • Usunięto kilka naklejek
  • Santorini
    • Naprawiono różne drobne błędy
  • Nuke
    • Poprawiono “pixel walking” na krokwiach
    • Naprawiono miejsca, w których bomba mogła spaść i utknąć
    • Naprawiono odbijanie się granatów od ścian
    • Zwiększono odległość skoku z dachu na silosy
    • Zmiany na bomsite B. Gracze już nie mogą rozbroić bomby na placu spod podłogi.
    • Granaty błyskowe od dziś prawidłowo oślepiają graczy