720
W najnowszej aktualizacji od Valve znalazł się szereg drobnych, ale od dawna irytujących błędów towarzyszących nam w codziennym graniu w naszego ulubionego FPS-a. Deweloperzy przy okazji pokusili się o przeniesienie kilku zmian z ShortNuke’a na pełnoprawną wersję tej mapy.
[RÓŻNE]
- Poprawiono zachowanie bomby tuż przed rozbrojeniem lub jej wybuchnięciem, co ma na celu uniknięcie sytuacji, w których bomba rozbrojona w ostatniej chwili i tak wybuchała.
- W sytuacji, gdy bomba została rozbrojona w dokładnie tym samym momencie, w którym miała wybuchnąć, będzie zawsze uznawana za rozbrojoną.
- Gracze posiadający konta Prime będą otrzymywać specjalne ostrzeżenia w poczekalni z innymi kontami Prime, których Trust Factor potencjalnie wpływałby na jakość rozgrywki.
[ROZGRYWKA]
- Ogólne poprawki dźwięków otoczenia.
- Poprawiono efekt pogłosu, aby lepiej odzwierciedlał geometrię mapy.
- Ulepszono dźwięk niszczenia krat wentylacyjnych i powiększono obszar ich słyszalności.
- Utworzono nowy hitbox szyi dla modelów postaci. Pociski, które uderzą w głowę postaci przez szyję, będą uznawane za headshoty.
- Usprawniono działanie przycisku “Użyj” przy podnoszeniu broni z ziemi.
[NUKE]
- Optymalizacja dla niskich ustawień graficznych.
- Zablokowano widoczność pomiędzy silosami w strefie detonacji A.
- Przeniesiono zmiany z ShortNuke:
- Usunięto toxic.
- Usunięto przewód wentylacyjny do strefy detonacji B.
- Przeniesiono skrzynie na B tak, aby nie było możliwe z tej pozycji ustawienie się z widokiem na rampę.
- Dodano wypełnione żółte tło za platformą na B.
- Wygładzono movement postaci w niektórych miejscach.
[OVERPASS]
- Obniżono głośność dźwięków otoczenia.
- Dodano kolizje granatów i postaci przy płotku obok łącznika.
- Usunięto dziwny cień padający podczas zbliżania się do przejścia do strefy detonacji B od strony terrorystów.