Respawn.pl

Update CS:GO 21.05.2018 – zmiany w hitboxach, dźwięku i na Nuke’u

Autor: Jakub Wąsala
aktualizacja cs:go

W najnowszej aktualizacji od Valve znalazł się szereg drobnych, ale od dawna irytujących błędów towarzyszących nam w codziennym graniu w naszego ulubionego FPS-a. Deweloperzy przy okazji pokusili się o przeniesienie kilku zmian z ShortNuke’a na pełnoprawną wersję tej mapy.

[RÓŻNE]

  • Poprawiono zachowanie bomby tuż przed rozbrojeniem lub jej wybuchnięciem, co ma na celu uniknięcie sytuacji, w których bomba rozbrojona w ostatniej chwili i tak wybuchała.
  • W sytuacji, gdy bomba została rozbrojona w dokładnie tym samym momencie, w którym miała wybuchnąć, będzie zawsze uznawana za rozbrojoną.
  • Gracze posiadający konta Prime będą otrzymywać specjalne ostrzeżenia w poczekalni z innymi kontami Prime, których Trust Factor potencjalnie wpływałby na jakość rozgrywki.

[ROZGRYWKA]

  • Ogólne poprawki dźwięków otoczenia.
  • Poprawiono efekt pogłosu, aby lepiej odzwierciedlał geometrię mapy.
  • Ulepszono dźwięk niszczenia krat wentylacyjnych i powiększono obszar ich słyszalności.
  • Utworzono nowy hitbox szyi dla modelów postaci. Pociski, które uderzą w głowę postaci przez szyję, będą uznawane za headshoty.
  • Usprawniono działanie przycisku “Użyj” przy podnoszeniu broni z ziemi.

[NUKE]

  • Optymalizacja dla niskich ustawień graficznych.
  • Zablokowano widoczność pomiędzy silosami w strefie detonacji A.
  • Przeniesiono zmiany z ShortNuke:
    • Usunięto toxic.
    • Usunięto przewód wentylacyjny do strefy detonacji B.
    • Przeniesiono skrzynie na B tak, aby nie było możliwe z tej pozycji ustawienie się z widokiem na rampę.
    • Dodano wypełnione żółte tło za platformą na B.
    • Wygładzono movement postaci w niektórych miejscach.

[OVERPASS]

  • Obniżono głośność dźwięków otoczenia.
  • Dodano kolizje granatów i postaci przy płotku obok łącznika.
  • Usunięto dziwny cień padający podczas zbliżania się do przejścia do strefy detonacji B od strony terrorystów.