Respawn.pl

Update CS:GO 25.10.17 – Nowy system rozpraszania dźwięków

Autor: Jan Miękina
aktualizacja cs:go

Poza kolejną porcją poprawek do Dusta2 Valve wróciło do zabawy z dźwiękami. Tym razem na testy czeka nowy system rozpraszania się dźwięków. Domyślnie będzie on wyłączony i w ramach potrzeb każdy może go przetestować.

[Dźwięki]:

  • Dodano nowy system rozpraszania (okluzji) dźwięków. Nowy model ma bardziej realistycznie oddawać dźwięki przechodzące przez oraz naokoło różnych materiałów w drodze do gracza. Zamiast zwyczajnej regulacji głośności dźwięków, różne materiały będą różnie zniekształcać dźwięki. Docelowo opcja ta, będzie włączona domyślnie dla wszystkich użytkowników. Na ten moment w ramach testów, musimy włączyć ją sami używając komendy snd_occlusion 1,
  • Poprawiono błąd, gdzie niektóre dźwięki odtwarzały się dwukrotnie w trybie obserwatora.

[Dust2]:

  • Poprawiono wydajność na komputerach niskiej oraz średniej klasy,
  • Usunięto okna oraz markizę na gali w celu poprawienia widoczności,
  • Przesunięto markizę drzwi na short’cie w celu ułatwienia poruszania się,
  • Naprawiono szczelinę w skrzyniach w dolnym tunelu,
  • Usunięto okna z shorta w celu poprawienia widoczności,
  • Usunięto worek ze zbożem z A,
  • Usunięto markizy z Longa,
  • Poprawiono kolizje granatów przy kamiennych wykończeniach,
  • Naprawiono pokój przy punkcie odrodzenia antyterrorystów pochłaniający bronie,
  • Przeniesiono okna i rynny sprzed rampy CT na shorta,
  • Poprawiono odległość po której znikają beczki na midzie,
  • Rozjaśniono kilka okien w celu poprawienia widoczności,
  • Zmniejszono szum oraz kontrast niektórych tekstur w celu poprawienia widoczności,
  • Doprecyzowano śmietniki przed tunelami,
  • Ustawiono wartość ‘surfaceproperty’ samochodów na ‘metalvehicle’,
  • Poprawiono widoczność w picie,
  • Usunięto drzwi przy salonie,
  • Poprawiono zaszumiałe ściany w tunelach dla poprawienia widoczności,
  • Poprawiono widoczność na platformie na B,
  • Zwiększono kontrast niektórych zasłon na B,
  • Usunięto miejsce na platformie B, gdzie gracz mógł się zablokować,
  • Poprawiono radar, żeby lepiej oddawał budynki na B,
  • Poprawiono przesunięcie obok pita,
  • Dodano kilka dachów widocznych przy boostowaniu się.

[Różne]:

  • Przekazywanie logów po HTTP zawiera nowy nagłówek “X-Server-Instance-Token” zawierający unikalny identyfikator serwera, token oraz lokalne IP.