613
W dzisiejszym update CSGO czas na kolejne poprawki dźwięku. Tym razem na warsztat Valve wzięło odgłosy wydawane przez P90, MP7 i MP9.
[UI]
- Radar nie będzie znikał po wygraniu rundy, przed jej końcem
- Wprowadzone zostają niewielkie zmiany w UI przed przenosinami na Panorama UI (nowy framework Valve – przyp.). Na ten moment nie będzie miało to wpływu na wygląd UI w grze.
- Błędy związane z UI można zgłaszać poprzez email na csgoteamfeedback@valvesoftware.com z tagiem #UIFeedback w temacie
[DŹWIĘK]
- Dodano wierniejsze dźwięki strzelania z P90, MP7 i MP9
- Dodano oryginalne dźwięki przeładowania P90, MP7 i MP9
- Nieznacznie obniżono głośność niedawno zaktualizowanych dźwięków strzelania z broni
- Domyślnym ustawieniem dźwięku w grze będą słuchawki, a nie dwa głośniki
[SIEĆ]
- Poprawiono kąt widzenia z POV-a, teraz obserwator widzi tak samo jak gracz
[BRONIE]
- Ulepszono funkcję autokupowania, która będzie teraz uwzględniać zakup dwóch granatów oślepiających
- Dodano ślady wystrzelonych pocisków przy strzelaniu z Glocka, AUG-a, SG 553 i FAMAS-a (w trybie alternatywnego strzelania)
- Ustawiono wszystkie strzelby poza XM na tryb półautomatyczny
- AWP i SSG 08 od teraz upuszczają magazynki
[RÓŻNE]
- Dalsze poprawki serwerów
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zapisywanie niełacińskich znaków w plikach cfg
[MAC/LINUX]
- Naprawiono błąd, przez który demoui i konsola nie wyświetlały przycisku zamykania