1,3K
Nastała aktualizacja, o której spekulowano od dawna. Odnowione Inferno zastąpiło w głównej puli map Dusta II, najsłynniejszą mapę w historii gier z serii Counter-Strike.
Wprowadzona w życie dosłownie kilka minut temu aktualizacja ważąca ok. 90 MB niesie ze sobą kilka zmian, ale najważniejszą z nich jest przesunięcie do rezerw Dusta II. Oznacza to, że w najbliższym czasie nie zobaczymy tejże słynnej mapy w oficjalnych rozgrywkach, w tym w kolejnym majorze sponsorowanym przez Valve oraz najpewniej w innych nadchodzących turniejach.
Jest to cykl, który od dłuższego czasu towarzyszy zmianom w mapach wprowadzanych przez Valve – jedna z nich trafia do rezerw, żeby przez najbliższe miesiące poddać ją rozmaitym poprawkom mającym na celu usprawnienia rozgrywki czy optymalizację.
UPDATE: Tłumaczenie oficjalnego opisu aktualizacji od Valve:
CSGO
- Inferno zastępuje Dusta II w mapach czynnej służby.
- Utworzono osobną grupę map dla Dusta II w trybie uproszczonym i deathmatch.
- Z grupy rezerw wydzielono grupę map z zakładnikami.
RÓŻNE
- Od teraz domyślnie gracze będą mogli dodawać graffiti tylko przyciskając i szybko puszczając przycisk wyboru graffiti. Jest to opcja, którą można wyłączyć w ustawieniach.
- Zoptymalizowano materiały wody użyte na Inferno, Nuke’u i Aztec.
- Dodano zmienne mp_teamscore_max, mp_teamscore_1, mp_teamscore_2 do wyświetlania wyniku meczów BO3 itp. w trybie obserwatora.
MAPY
- Dust II:
- Naprawiono różne miejsca, w których mogła utknąć bomba
- Cobblestone:
- Pogłębiono położenie drzwi obok zejścia ze schodów na bombsite’cie B
- Wygładzono poruszanie się w pobliżu rampy B
- Naprawiono różne miejsca, w których mogła utknąć bomba
- Naprawiono dźwięki poruszania się w różnych miejscach
- Overpass:
- Naprawiono różne miejsca, w których mogła utknąć bomba
- Podłoże na respawnie CT będzie poprawnie wyświetlać graffiti
- Naprawiono dźwięki poruszania się w różnych miejscach
- Train:
- Naprawiono różne miejsca, w których mogła utknąć bomba