Respawn.pl

Uwaga na palce! – Przegląd misji z jedenastego tygodnia operacji Shattered Web

Autor: Michał Maćkowski
Operacja Shattered Web

Jedenasty tydzień operacji Shattered Web już na serwerach CS:GO. Valve z kolejnym tygodniem ponownie podwyższyło poziom trudności misji, przez co zdobycie gwiazdek będzie wymagać od nas jeszcze więcej poświęconego czasu.

Poprzedni tydzień operacji Shattered Web także nie należał do najłatwiejszych. Valve z każdym nowym tygodniem, wymyśla coraz bardziej skomplikowane i zawiłe misje, przez co gracz musi poświęcić jeszcze więcej czasu. Niestety, ale deweloperzy na ten tydzień ponownie nie przygotowali dla nas misji kooperacyjnej z “lekko zarysowaną fabułą”. Ponownie otrzymaliśmy misję w trybie obrońcy, jednak tym razem musimy zabić dwudziestu wrogów za pomocą ładunku wyważającego. Cały tydzień otrzymał nazwę “Suchy Żar“, co oczywiście sugeruje, że walka toczyć będzie się głównie na pierwszej i drugiej odsłonie Dusta.

Lista zadań z jedenastego tygodnia Operacji Shattered Web

  1. Łatwizna| 1 ★
    • Misje w trybie uproszczonym są dla mnie największą katorgą. Nie dlatego, że wokół biega pełno graczy, ale dokończenie meczu jest dość często czasochłonne.  Na szczęście misje w tym trybie uproszczonym najczęściej są punktowane tylko za jedną gwiazdkę. W naszej pierwszej misji w tym tygodniu musimy zabić 10 wrogów za pomocą TEC,a-9 albo FIVE-SEVEN’a na Duście2.
  2. Uwaga na palce | 1 ★
    • Kiedy macie nóż w ręce, to zawsze trzeba uważać, żeby się nie pokaleczyć. W tej misji zamiast noża dostajemy do ręki ładunki wyważające, którymi musimy zabić dwudziestu wrogów na mapie Dust 2 w trybie obrońca.
  3. Podgrzej wstępnie piec do 150 stopni | 2 ★
    • Druga i zarazem ostatnia misja w trybie uproszczonym, jeżeli chodzi o jedenasty tydzień. Tym razem do ręki weźmiemy granaty, ponieważ z nich musimy zadać 300 obrażeń na mapie Mirage.
  4. Gorący pustynny wiatr | 2★
    • Danger Zone, czyli jeden z najbardziej zapomnianych trybów w CS:GO. Valve oczywiście o nim nie zapomina i ponownie obdarowuje nas misją, w której na mapach ze strefy zagrożenia musimy zabić dziesięciu wrogów.
  5. Robi się gorąco | 3 ★
    • Robi się gorąco, kiedy walka wkracza w decydującą fazę. Pierwsza misja za trzy gwiazdki przeniesie nas do skróconej wersji pierwszego Dusta, gdzie w trybie skrzydłowym musimy wygrać szesnaście rund.
  6. Spalona ziemia | 3 ★
    • Chyba najciekawsza i najbardziej wymagająca misja w tym tygodniu. Można powiedzieć, że Valve odrobinę poszalało, ponieważ wyceniło trzy gwiazdki na dwieście zabójstw w trybie deathmatch w grupie Delta.

Widać gołym okiem, że Valve stara się uatrakcyjnić zadania, poprzez podwyższenie poziomu. Niestety, jest to pójście na łatwiznę ze strony deweloperów, jednak miejmy nadzieję, że w przyszłym tygodniu otrzymamy coś jeszcze ciekawszego.