Youtuberzy czynią coraz większe kariery i zahaczają o największe marki na świecie. Tym razem mowa o Loganie Paulu i KSI, których napój Prime został oficjalnym partnerem nawadniającym Arsenalu.
Dawniej rywale, teraz wspólnicy. Logan Paul i KSI połączyli siły w styczniu 2022 roku, by stać się twarzą marki PRIME . To napoje nawadniające o różnych smakach. Zapewne produkt jest hitem sprzedażowym zarówno w Stanach Zjednoczonych jak i Wielkiej Brytanii. Promocja napoju będzie jeszcze większa po tym, jak marka nawiązała współpracę z Arsenalem.
CZYTAJ TAKŻE: Nervarien: W pierwszych dwóch latach streamowania dokładałem więcej niż zarabiałem
Arsenal to jeden z największych klubów piłkarskich świata. Co ciekawe KSI jest prywatnie fanem Kanonierów. Londyńska drużyna od zbliżającego się sezonu będzie miała nowego “oficjalnego partnera nawadniającego”. Będzie nim PRIME.
Napoje od Logana Paula i KSI będą sprzedawane podczas meczów domowych na Emirates Stadium. Sprzedaż rozpocznie się już w pierwszy weekend sierpnia, kiedy to wystartuje Premier League. Współpraca z Arsenalem była zapewne inicjatywą KSI, jako że youtuber jest kibicem tego klubu. Sam Logan Paul nie jest raczej kojarzony z piłką nożną, zwłaszcza, że jest to amerykański twórca.
Obaj panowie są jednymi z najpopularniejszych influencerów na świecie. Sławę zdobyli na YouTube, jednak obecnie są bardziej postaciami medialnymi, tworzącymi kontent, piosenki, a nawet walczącymi na galach bokserskich.
PRIME X ARSENAL
This is honestly one of the greatest days of my life. A childhood dream. To be able to sponsor Arsenal with Prime and have it at the stadium for everyone to drink including the players!!! Feeling good about Arsenal this season too so I’m gassed @Arsenal pic.twitter.com/EpRg6hnDdT
— ksi (@KSI) July 28, 2022